Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Rockford Fosgate T1 12``

palemort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er noe feil, for den skulle klare å lage liv i de subene. Sikker på at du har riktig pluss og minus inn på subene? Kanskje en av dem er feil, eller feil på en av spolene...

alt ser fint ut :) men du, er du flik til og designe sub boxer ?

Lenke til kommentar

Hva mener du med designe da?? Skal det bare være en kasse som passer til elementene dine?? Eller skal den ha en spesiell form?

at du bare tegner ein kasse som ser bra ut og passer i bagasjerommet mitt:) (med mål på) sånn eg kan bygge den selv ;P

ja den må passe til elementene mine og passe i bagasjerommet mitt :) trenger du noen mål i fra bagasjerommet ?

Lenke til kommentar

Ja, maks høyde og maks bredde, og helst vinkelen mellom gulv og seterygg :)

L= 55 x B=95 x H=45 og vinkelen er imellom 60-65.... hadde ikkje riktig utstyr til og måle det, men fikk måle det sånn ca.

kortid er du ferdig? i løpa morgen ?

Lenke til kommentar

Slang sammen noe i farta, uten å regne ut vinkelen nøyaktig, og kom fram til dette.

Høyde 43cm, bredde 94cm, dybde i toppen 30cm, og dybde i bunnen 45cm

2stk rør med 10cm diameter og 22,8cm lange. Dette gir deg 110 liter innvendig. Har regnet ut ifra 25mm mdf, og det er utvendige mål av kassa. Du bør da også ha inn en skillevegg i midten av kassa.

post-63261-0-99242600-1359026779.gif

Lenke til kommentar

Slang sammen noe i farta, uten å regne ut vinkelen nøyaktig, og kom fram til dette.

Høyde 43cm, bredde 94cm, dybde i toppen 30cm, og dybde i bunnen 45cm

2stk rør med 10cm diameter og 22,8cm lange. Dette gir deg 110 liter innvendig. Har regnet ut ifra 25mm mdf, og det er utvendige mål av kassa. Du bør da også ha inn en skillevegg i midten av kassa.

Sorry eg glømte og si at eg vil helst ha suben oppover =) og vil helst ikkje ha sånn rør til port

Lenke til kommentar

Ok?? Hvorfor subene oppover?? Vil du ha lukket kasse da eller??

eg liker og ha suben oppover.... =) ok eg kan ta med dei rørene til port men vil helst ha subene oppover klarer du og få til noe?

og eg skriv feil på målene det skal være L=95 x B=55 x H=45

Endret av palemort
Lenke til kommentar

Ok, høyde 41, bredde 89, dybde i toppen 34, og dybde i bunnen 49. Da får du plass til subene og rørene på toppen av kassa. Kassa blir fortsatt 110 liter og rørene skal være som beskrevet ovenfor, og du setter inn en delevegg inni kassa ;)

Ok... Takker for all hjelpen =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...