Gå til innhold

Feminismens nye kampsaker


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Hvis du argumenterer for at menn var alltid på topp har noen funksjon i dag så påpeker jg d tøvete.

Og siden vi først bedriver denne stråmannsjakten: Hvor argumenterer jeg for at det "har noen funksjon idag"?

 

Siden d er åpenbart siden d brukes at d ønskes tillagt vekt.

Det var en kommentar til flesviks observasjon om at mennene ikke hadde almen stemmerett så lenge før kvinnene. Jeg bemerket at det ikke betydde at kjønnene var likestilt før den gang. Hverken mer eller mindre. Hva du leser inn i det får stå for din regning.

 

Ergo. Liberalistisk sadomasochistisk vås.

Jada. Og mor Nille er en sten.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Hvorfor mener du at dette tjener feministene? Og hvorfor tror du at vi må sitte lenger hos frisøren? Min eks-frisør brukte til slutt bare 10 minutter på å klippe meg men tok allikevel 400 kroner...

 

Geir :)

 

Jo dette tjener feministene på to måtar:

 

1. Fordi dei kan få utslipp for endå litt meir hat, for feminismen i dag handler jo nemlig om hat og eit ynskje om meir.

2. Nå kan dei ta gutteklippen sin endå ein gong i året.

 

Grunnen til at eg trur frisørtimane tar lenger tid er fordi dei i følge Eikemo skal ta seg betalt for tida dei skal bruke. Og då kjem dei jo til å bruke lenger tid for å få seg nokre ekstra kroner. Då blir det nok sagt at ein god klipp tar lang tid.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Ok, jeg kjøper det siste avsnittet der. (Det første går jeg ut fra at er retorisk.) Men man kan vel tenke seg at vi kan overlate det problemet til markedet, og at det går som det gjerne gjør: Noen frisører vil ta seg godt betalt, og vil hevde at det er fordi de gjør en bedre jobb, mens andre vil gjøre det kjapt og gæli for å konkurrere på pris. Og vi som går til frisøren kan velge.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Vel, ifølge demokratiske prinsipper har ikke kvinner lenger noe de skal ha sagt. Menn er nemlig nå ENDELIG i flertall.

 

Kjønnsfordelingen er 50,12 % menn og 49,88 % kvinner pr. 01.01.2012. Dette er første gang det er mannsoverskudd i Norge siden det ble gjort folketelling fordelt på kjønn første gang i 1769.

http://no.wikipedia.org/wiki/Norge

 

Derved, ifølge demokratiske prinsipper, bør damene tilbake til matlagning, barnepass og oppvaskbenken, samt diverse andre tjenester som flertallet måtte ha ønske om.

 

At damene bør subsidiere menns hårklipp er bare en naturlig følge av at vi igjen sitter med makta! ;)

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Vel, ifølge demokratiske prinsipper har ikke kvinner lenger noe de skal ha sagt. Menn er nemlig nå ENDELIG i flertall.

 

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Norge

 

Derved, ifølge demokratiske prinsipper, bør damene tilbake til matlagning, barnepass og oppvaskbenken, samt diverse andre tjenester som flertallet måtte ha ønske om.

 

At damene bør subsidiere menns hårklipp er bare en naturlig følge av at vi igjen sitter med makta! ;)

 

God dag mann, økseskaft til deg og :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...