havsula Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hei Skal bytte ut min galaxy s2 men klarer ikke å bestemme meg for hvilken telefon jeg skal kjøpe. Har veldig lyst på Note 2 men den har ikke 4g. Føler ikke at det er fremtidsrettet. Er redd jeg vil irritere meg over manglende 4g på sikt. Alternativet mitt er iphone 5 som så vidt jeg har forstått skal få støtte for 4g snart. Hva ville dere har priorert. Må en telefon kjøpt idag ha 4g. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Jeg har Galaxy S2, og da jeg stod i sikkerhetssjekk-køen på Gardermoen, trengte jeg å sjekke et telefonnummer på www.1881.no. Det var tusenvis av mennesker der, og 3G-nettet var så overbelastet at det knapt fungerte. Jeg brukte over en time på å sjekke et nummer på www.1881.no i mobilnettleseren. Hvis du ofte befinner deg på sånne steder, er det lurt å ha 4G. Det har kapasitet for flere samtidige brukere, og er derfor bedre når du er på steder med masse folk. Hvis du sjelden står som sild i tønne, så 3G-nettet ikke er overbelastet, da er 3G mer enn raskt nok. Endret 22. januar 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg synes 3G er raskt nok, så jeg kjøpte meg nylig telefon uten 4G. Så det kommer jo ann på hva du synes, og hvor utbygd 4G kommer til å bli der du bor. Lenke til kommentar
havsula Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Er ikke så ofte jeg gjør det. Har selv S2 no og pendler fra Hamar til Oslo hver dag. Mitt største problem der er først og fremst et nesten fråvær av dekning på en stor del av strekningen. I beste fall en treg egde som ikke kan brukes til noe som helst. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Kontakt teleselskapet, og be dem prioritere strekningen du pendler. Kanskje det hjelper. Sjekk også om det er NetCom eller Telenor som gir best dekning på de stedene som er viktige for deg, og vurder å skifte selskap. Lenke til kommentar
havsula Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Skal nok sies at litt av problemet er utbyggingen av ny E6 fra Minnesund. Det er vel ingen som gidd å oppdatere nettet der før alt er på plass. Og det hender ikke før i 2014.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå