Gå til innhold

Anmeldelse: DmC: Devil May Cry (PS3)

Anbefalte innlegg

Bra anmeldelsen for en gangs skyld i det minste skrev hvor lett spillet er, men hva er det egentlig som er morsomt med å pløye igjennom et sånt spill uten utfordring? Er ikke hele poenget med et sånt spill at det skal være vanskelig? "Press a button and something awesome happens" indeed. Velkommen til 2013.

Du kan jo prøve å spele gjennom spelet slik, og sjå kor langt du kjem :)

Om du les teksten litt nøyare vil du sjå at scenarioet du skildrar ang. vanskegrad ikkje er scenarioet eg skildrar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei Dragon age 2 er ikke møkk men det var dårligere en det første spillet

Jeg vet ikke helt. Personlig klarer jeg ikke gjøre meg opp en mening om hvilket av de spillene som er best. Er mye jeg liker med begge. Siden Dragon Age 3 etter sigende skal være det beste fra begge spillene, tror jeg vi har litt av et festmåltid i vente.

Lenke til kommentar

Spillet er sikkert bra men design valget på Dante er helt på trynet.Enda verre så gjør de narr av fansen av gamle Dante hvor en hvit langhåret parykk plutselig flyger på hodet til nye Dante og han sier noe med (Never) og kaster den vekk, jeez tacky.Og visst de absolutt skulle ha ny design hvorfor slippe ut en DLc hvor man ser ut som gamle Dante noen dager etterpåStår over dette spillet takkHer er en anmeldelse hvor en tar med fansen og nye fans. 50-50 kan man si. Men har ikke spillt spillet så kan ikke klage på myehttps://www.youtube.com/watch?v=o4NaBrFkiDo

Du må tåle såpass harselas syns jeg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fått testa det på pc noen timer nå og det funker som fjell. Har ikke spilt andre DMC spill så jeg har intet stort forhold til Dante med tanke på utseende. Men, de kunne nok tonet ned "Justin B" utseende litt.

Anyhow spillet er underholdende for meg og jeg syns personlig at Ninja T. fortjener skryt for et artig spill.

Liker det grafiske uttrykket og den generelle stemningen godt.

Lenke til kommentar

Jeg hatet tidligere DMC spill men elsker dette. Er et jævlig bra spill. Har det på PC og forskjellen er enorm fra PS3 utgaven. Grafikken og flyten er 10x bedre. Merka på PS3 demoen at spillet hakka faktisk mens det kjører i 200 fps på PCen.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet på fredag til PC og fullførte det i går på Nephilim (som er anbefalt vanskelighetsgrad til alle slags spillere, spør du meg).

Jeg er veldig enig med anmelderen og de andre som har gitt mye skryt for spillet. Presentasjonen er veldig bra (masse farger!) og industri metall, som jeg aldri trodde skulle like. Ninja Theory har virkelig godt benyttet seg av face motion capture.

Høydepunkter i spillet er blant annet mission 13 og TV program bossen!

All respekt til AngryJoe (som har blitt nevnt 2 ganger her), men det er han sin mening om karakterene og historien, jeg personlig likte det :) Men siden vi referer til andre anmeldere... Brad Shoemaker hos Giantbomb

Men den her på gamer beskriver mye av det samme.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...