satsti Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Jeg har en Samsung SF311 laptop med to usb 3.0 porter. Så kjøpte jeg en Lacie ekstern harddisk 1 TB med usb 3.0. Men jeg får ikke kontakt med harddisken når jeg kobler den på 3.0 portene på pc`n min. Kun kontakt når jeg kobler den inn på usb 2.0 porten. Hvordan får jeg usb 3.0 connection her?? Kan jo legges til at når jeg kobler den på usb 3.0 porten, så blir det lys på harddisken, men det kommer ingen lydsignal fra pc`n eller kobles til.... Endret 22. januar 2013 av satsti Lenke til kommentar
thomit Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg vet ikke om den laptopen har eSATA port, men hvis så er tilfelle, er jo det et minst like godt alternativ som USB 3. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Kan være instilling i BIOS kanskje? Prøvd å oppdatere BIOS? Laste ned drivere til denne HD'en? Kanskje Lacie trenger noen spesielle for å virke med USB3.0? Kanskje PC'en trenger noen spesielle/ nye drivere? http://www.samsung.com/no/support/model/NP-SF311-S02SE Funker andre rene usb3.0-saker? Minnepenn? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg har hatt mye trøbbel med USB 3 tilkoblingen på et par Lacie D2 quadra disker tilkoblet stasjonær maskin med USB 3 kort, prøv nye drivere samt deaktiver/ aktiver USB kontrollerne i Device Manager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå