Gloms Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Har kjøpt meg et Logitech K400 tastatur. Gikk inn på logitech.no for å laste ned software til tastaturet fordi det ikke fungerte helt optimalt uten. Lastet ned sofwaren, men kan fortsatt ikke gjøre endringer på hvilke knapper som styrer hva, musehastighet osv. inne i programmet. Søkte rundt på logitech sine sider og der stod det at hvis dette problemet oppstod skulle man bare avinnstalere og innstalere på nytt. Har nå gjort dette 3 ganger uten at det har fungert. Den eneste fanen jeg får opp inne i programmet er "verktøy" ingen "mus" eller "tastatur" fane. Noen her inne som vet hva jeg kan gjøre for å få det til å funke? Veldig kjedelig å ha et tastatur som man meker ikke funker riktig pga. manglede software. Har Windows 32 bit opperativsystem, hvis det hjelper. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Ingen her inne som har vært borti problemet? Har søkt rundt etter videoer i dag og prøvd noen av de, men fortsatt ikke no bedring med "setpoint". Får fortsatt bare opp "verktøy" fanen. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 jeg er også interessert. noen svar hadde vært fint, har samme problem Lenke til kommentar
Unyttigidiot Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg har hatt masse problemer med driverne til Logitech. Jeg har en G5 mus og et G19 tastatur. Det toppet seg her om dagen og jeg bestilte meg en Mionix Naos 8200 mus i ren trass. Det kan imidlertid se ut som at halve feilen er min egen ettersom Asus p8z77-V Deluxe hovedkortet har hatt litt trøbbel med USB driverne, noe som visstnok skal ha blitt rettet opp i en firmware som kom nylig. Jeg oppdaterte også til en nyere setpoint og problemet har blitt betydelig mindre, men jeg opplever enda musproblemer. Hvis jeg var deg så ville jeg avinstallert alle driverne inkludert usb driverne til hovedkortet. Reboot og installer oppdaterte drivere. Det var hvertfall tipset jeg leste på et annet forum. I mellomtiden gleder jeg meg til en ny mus som burde ramle ned i posten om en dag eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå