torekri Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hei! Det ser ut som det bare er en bruker(standardbruker) på datteren min sin laptop. Jeg må gjøre noen oppgraderinger på den men da må jeg være administrator. Problemet er at jeg ikke finner flere brukere så jeg får ikke gjort noe. Lurer på om jeg skjulte administrator kontoen min en gang. Håper det er noen som kan hjelpe meg :-) Tore Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Prøv dette tipset fra How-to Geek: Enable the (Hidden) Administrator Account on Windows 7 or Vista Lenke til kommentar
torekri Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Prøv dette tipset fra How-to Geek: Enable the (Hidden) Administrator Account on Windows 7 or Vista Hei! Har prøvd det men når jeg velger "kjør som administrator" komme den vanlige boksen fra Windows som ber om tillatelse til å oppgradere. Men jeg har ikke mulighet til å velge OK i den boksen. Har heller ikke mulighet til å skrive passord. Tore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå