Gå til innhold

Treningsprogram med begrenset apparater

Anbefalte innlegg

Treningsprogram med begrenset apparater.

Hei.

Jeg har lyst til å finne meg et treningsprogram for en nybegynner som meg, men jeg er så usikker på hva jeg skal bruke osv.

Har begrenset med apparater, men her er noen jeg har: knebøy, benkpress, roing, manualer, sånn du dytter med føttene (kan ikke navnet). Er mest interessert i å legge på meg, ettersom jeg er 1,80 høy og veier rundt 60 kg. Harr investert i en gainer.

Noen som har noe å anbefale hvordan jeg kan trene med disse apparatene? :)

Endret av homeboy1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke du laget 10 tråder om treningsprogram til deg og hva du skal gjøre nå? Ta å finn deg et program, sjekk ut øvelsene på youtube og dra deg på treningssenteret og prøv.

Du kan bruke treningsprogrammet jeg bruker, og som du finner i loggen min. Du kan eventuelt bruke RYP, SL5x5 eller finne deg noe annet. Og du trenger ingen apparater for å trene.

Lenke til kommentar

Har ikke du laget 10 tråder om treningsprogram til deg og hva du skal gjøre nå? Ta å finn deg et program, sjekk ut øvelsene på youtube og dra deg på treningssenteret og prøv.

Du kan bruke treningsprogrammet jeg bruker, og som du finner i loggen min. Du kan eventuelt bruke RYP, SL5x5 eller finne deg noe annet. Og du trenger ingen apparater for å trene.

Nei, ikke 10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...