Redaksjonen. Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Verdenskart viser hundrevis av nettkameraer med sikkerhetshull. Personlige nettkameraer utleveres direkte på nett Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Ikke det beste bildet i artikkelen... Sikkert mange pedoer som klikker seg inn nå Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Det var litt vel mange barnesenger der inne.. Burde ikke promoteres, vertfall ikke på HW.no! 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Ikke det beste bildet i artikkelen... Sikkert mange pedoer som klikker seg inn nå For å se fullt påkledde barn i dårlig oppløsning? Man skal vel ikke utelukke noe, men er det virkelig det mest nærliggende problemet her? AtW 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Enig. Et meget uheldig artikkelbilde. 3 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hehe, på kameraet i Nizhny Novgorod kan man nesten se hva kontordama surfer på. Har de ikke arbeidsmiljølov i Russland? Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen som fortsatt ikke har tatt ned juletreet... 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hehe, på kameraet i Nizhny Novgorod kan man nesten se hva kontordama surfer på. Har de ikke lovverk i Russland? FYP Og dette er vel gammelt nytt.... har vist om den nettsiden et par måneder nå Lenke til kommentar
larsy1995 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Er en del TrendNet cams her også http://mercenariesofasgaard.com/trendnet/ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Liker at slagordet til trendnet er: "Networks people trust". Lenke til kommentar
Slutnick Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 fail , mange av disse folkene har ikke satt opp passord.! Admin/Admin Koble til og styr kamera Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Uffda.Veldig glad akkurat nå for at jeg ikke har webcam. Er forresten dette første gangen dere skriver nettkamera i stedet for webcam? Det var i alle fall et nytt ord for meg, men det er både lettere å skjønne og klinger lettere enn for eksempel strømming og ruter. 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Skjønne jeg det rett er dette noe slags overvåkning kameraer? Synes det ganske drøyt at folk montere slikt i barnerom, selv om det er en modell uten sikkerhetshull. Snakke om kontrollfreak. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Skjønne jeg det rett er dette noe slags overvåkning kameraer? Synes det ganske drøyt at folk montere slikt i barnerom, selv om det er en modell uten sikkerhetshull. Snakke om kontrollfreak. Barnerom, ikke ungdomsrom. Og stuer, hager osv slik at man kan føle seg trygg når man ikke er hjemme. Alt i den gode troen at det ikke sitter en norsk forumbruker og titter på. 3 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Det er snakk om noen hundre, ikke millioner, hvis de som har satt opp nettstedet virkelig ønsker å hjelpe, kunne de vel lett funnet ut av hvem som er eksponert og gi dem beskjed. De har jo uansett oppnådd å opplyse folk. Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Skjønne jeg det rett er dette noe slags overvåkning kameraer? Synes det ganske drøyt at folk montere slikt i barnerom, selv om det er en modell uten sikkerhetshull. Snakke om kontrollfreak. Er en kontrollfreak om en vil forsikre seg om at sin x antall mnd gamle baby ligger trygt altså ? 3 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Får håpe at han nordligste av de tre i Romania ikke surfer på noe grisete, eller gjør andre lysskye aktiviteter foran pc'en.. >.< Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Åffer er det ingen som bruker trendnet kameraer til sån.. private show ;D hehe var jo bare kjedelige greier.. litt creepy igrunn og , stort sett sort i europa.. mye aktivitet i usa nå på denne tiden dog. Endret 22. januar 2013 av Skognisse Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kartet er deaktivert av Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå