Issi Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Har kjøpt meg ny datamaskin til 10k+ men fortsatt lagger dota2 som bare det, forstår ikke hvorfor, kan det være fordi jeg har standard viften fra intel for prosessoren? Specs Processor: I5 3.4 GHz RAM: 8GB SSD Harddisk Grafikk kort: ASUS RADEON HD7870 DIRECTCU II 2GB Strøm: 650 W Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 http://www.systemrequirementslab.com/cyri Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Last ned CPUID Hardwaremonitor og sjekk temperaturer. Intel viften skulle være bra nok men man vet aldri. Har du alle de nyeste driverne? Hva slags SSD? Lenke til kommentar
Sondrian000 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 kjølinga til CPUen har ikke med saken å gjøre egentlig, stock speed på prosessor takler kjøleren fint. men har du installert driverne til Grafikkkortet? Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 kjølinga til CPUen har ikke med saken å gjøre egentlig, stock speed på prosessor takler kjøleren fint. men har du installert driverne til Grafikkkortet? Hender kjøleren ikke klarer å kjøle cpu på stockspeeds på grunn av feilmontering og lignende. også noen ivy bridge cpuer som er ekstremt varme. Lenke til kommentar
Sondrian000 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hender kjøleren ikke klarer å kjøle cpu på stockspeeds på grunn av feilmontering og lignende. også noen ivy bridge cpuer som er ekstremt varme. feilmontering har jeg god erfaring av. har samme CPU og kjøler som trådstarter for øyeblikket. men det ga meg høyvarme men ingen lagg. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 feilmontering har jeg god erfaring av. har samme CPU og kjøler som trådstarter for øyeblikket. men det ga meg høyvarme men ingen lagg. Får du for høy varme(90+ grader) så throtler cpu heftig og da får du lag. Lenke til kommentar
Sondrian000 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Får du for høy varme(90+ grader) så throtler cpu heftig og da får du lag. hadde 110 Lenke til kommentar
Issi Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Lastet ned CPUID Hardware Monitor, CPUTIN 59 C og TMPIN3 68 C, vet ikke hva det burde ligge på. Can you run it sier alt skal fungere perfekt. Prossesoren ligger visst på 75 ish grader Jeg lastet ned alle driverne som jeg fant for hovedkort og grafikk kort Har denne ssden http://www.dustinhome.no/product/5010627962/intel-330-series-2-5-120gb-ssd-sata-600-mlc-25nm-reseller/ Endret 22. januar 2013 av Issi Lenke til kommentar
Admiral-K Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Sikker på at ikke Steam eller nettet ditt skaper lagget? Uten at jeg kjenner spillet leser jeg av system specs; Network Internet access for Steam activation & gameplay. Lenke til kommentar
Issi Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Nei har bra fiber nett og andre spill som League of Legends... som er et spill som fungerer på skole laptoppen min som er crap lagger også på pcen Lenke til kommentar
Issi Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Såå har bestillt ny CPU Fan og pasta, er vell ganske sannsynelig at det var problemet etter som den gikk opp til rundt 110C, er redd for at prossesoren er skadet ettersom det begynte å lagge så fælt er det sannsynelig? Lenke til kommentar
Issi Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 har fått montert en ny cpu viftte og pcen fungerer fint igjen : ) Lenke til kommentar
Admiral-K Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 har fått montert en ny cpu viftte og pcen fungerer fint igjen : ) Godt å høre, kontroller at du har festet den skikkelig denne gangen og sjekk tempen ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå