Jonas2k Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Giggs! Flott at Rooney ikke tok den Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Giggs første denne sesongen? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Scora vel i CL? Nope, to i LC Endret 26. januar 2013 av archanios Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Scoret to mot Chelsea i Capital One Cup. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Sant. Jeg tenkte på PL jeg nå..at han ikke har kæsse i ligaen, og så ble det feilkobling Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Klar straffe igjen der... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Herregud da Rooney, får jo ikke til en dritt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 WTF Clattenburg? Den der var klarere enn den første. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Dempar ballen forbi Evra med handa. Ser ut som at han veit akkurat kva han gjer også. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Umulig for clattenburg å se den handsen der. Men assistentdommer skal se den! Burde nesten vært 3-0. Overkjøring. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg skjønner ikke hva Clattenburg prøvde å signalisere. Ganske åpenlyst at han så handsen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Hva har skjedd med målscoreren Wayne Rooney? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Han manglar alltid i perioder. Sjelden han scorar jamnt og trutt gjennom heile sesongar. I dag har han dog vore svært langt vekke. Kjem i veldig fine posisjonar og til gode mogelegheiter, men så er det dødt. Endret 26. januar 2013 av archanios Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Dette var kjedelige saker. Prøver for hardt og spiller altfor mange pasninger før vi til slutt mister ballen. Kampen skulle ærlig talt ha vært avgjort for lengst, i stedet er Fulham fortsatt med. Gleder meg til Robin kommer inn. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Brukbar førsteomgang spelemessig der vi skaper ein del temmelig store målsjansar som burde ført til at vi leia med meir enn eit mål. Avslutningane har generelt sett ikkje vore gode nok og det har også vore ein del innleggssituasjonar som burde vore betre utnytta. Fulham har omtrent ikkje vore involvert i kampen så langt og det er strengt tatt dårleg at det ikkje har vorte meir enn det eine. Dårleg har også dommaren vore. Ikkje vore veldig involvert, men gjer fullstendig feil på den andre straffesituasjonen og gjer noko rart når Rafael får frispark i mot på slutten der. Greit at han ikkje bør ta etter ballen med hendene før det er blåst, men det er eit temmeleg klart frispark. Ellers likar eg mykje av det eg ser frå Rafael. Mykje meir direkte enn det Nani har vore, både når han spelar og når han tar med seg ballen framover. Likar det. Vi har ein del spelarar utpå der som kan løfte seg to, tre og tilogmed fire hakk, men samtidig så skal laget synke mykje i prestasjonane om Fulham skal kome inn i kampen igjen. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Clattenburg: "It wasn't a deliberate hand ball and his hand was in a natural position." Okei. Good game, Mark. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Hva har skjedd med målscoreren Wayne Rooney? DER ER HAN! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Vakkert mål. Nydelig ball av Anderson! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Der satt den ja. Sexy mann på midten med ei sexy pasning til Rooney, som gjer ein veldig fin prestasjon der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå