KatrinaS Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Hei. Jeg er ute etter en serie å se på. Det jeg ser på nå, er the walking dead (beste jeg har sett noen gang), Survivors (ferdig med), lost, Jericho, the 4400, how I met your mother, og et par til. Jeg har lyst til å finne en serie med lignende storyline, survival som i f.eks de 3 første jeg nevnte. Noen som kunne vært til hjelp? Har også lyst til å finne en komedie som er bra. How I met your mother digget jeg. Men jeg har ikke tv, så jeg må se på netflix. Men jeg har mulighet til å se både den amerikanske og norske, så det er jo noe utvalg Takk på forhånd! Edit: Hvis jeg først vet at det er flere sesonger, er jeg mye mer villig til å se, enn for eksempel en serie det bare er 1-2 sesonger av. Og jeg glemte å nevne det; jeg er også glad i "aliens", og zombier som du kanskje har sett over. Men finner ikke så mye selv, og det blir litt lettere å finne en serie om noen anbefaler den. I tillegg har jeg alltid vært fascinert av hvordan det er å overleve på en øde øy, eller som i walking dead, og survivors. Slike ting liker jeg veldig godt. Men jeg ble ikke så veldig imponert over hvordan lost var, men den var grei. Endret 22. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tja, hva med V (remaken fra 2009)? Dessverre kom det bare to sesonger, men ganske spennende serie. Sesong 1 på norske Netflix Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Takk for svar Jeg så den på netflix, men det var bare en sesong, og da gadd jeg ikke å ta meg inn i det. Hvis jeg først vet at det er flere sesonger, er jeg mye mer villig til å se, enn for eksempel en serie det bare er 1-2 sesonger av. Og jeg glemte å nevne det; jeg er også glad i "aliens", og zombier som du kanskje har sett over. Men finner ikke så mye selv, og det blir litt lettere å finne en serie om noen anbefaler den. Endret 22. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Ser den. Av sci-fi serier, er Battlestar Galactica (BSG) noe av det beste jeg har sett. Den var planlagt avsluttet etter fire sesonger, så der blir det ingen brå slutt. White Collar er en forholdsvis ny serie jeg begynte på i fjor og er også blant de beste jeg har sett. Handler om en svindler som jobber som konsulent for FBI. Litt som filmen Catch Me If You Can. God historie med en rød tråd som skifter mellom sesongene. Utrolig bra skuespill og man ser tydelig den gode kjemien mellom de to hovedrolleinnehaverne. 1 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg ser den tråden her er veldig gammel, men om du liker aliens og slikt bør du sjekke ut Falling Skies. Fantastisk serie. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg kom over en serie kalt Siberia nå nylig. Bare tre episoder er kommet, men det lover bra. Konseptet er bygd opp som et reality-show, satt til langt ute i ødemarken i Sibir. Rettere sagt Tunguska, noe som burde være et lite hint. Reglene er enkle: Det er (nesten) ingen. De må bo på en liten gård mange hundre mil fra nærmeste sivilisasjon, og alt de kan ta med seg er klærne de har på seg. Om de klarer å holde ut lenge nok vinner de en halv million dollar, som må deles på de gjenværende deltagerne. Det høres helt greit ut i utgangspunktet, men det blir fort mye verre enn de tror. Meget spennende, spesielt for oss som hater reality-show intenst. Kort sagt skjer det en del ting her som ikke ville ha skjedd i vanlige reality-show, og det er fortsatt bare tre episoder. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hvis du liker film også, kan Entourage være noe. Ikke i nærheten av de seriene du nevner, men som likevel er veldig bra. Handler om en skuespiller i Hollywood og kompisene hans osv. Jeg er også fan av mange av de seriene du nevner, men fant Entourage som en veldig god serie likevel. Look it up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå