H-Frame Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Heisann! Har en BMW Z3 til sommerbil, den står i garasjen for det meste, men tar den ut om sommeren. I og med at bilen er relativt gammel (2001) er tilgangen på utstyr og deler ikke lenger på topp, men jeg fant schmiedmann.no som hadde godt utvalg av slikt. Den 15.10 2012 bestilte jeg litt småting derfra for å sjekke leveringstider osv. før jeg evt. bestilte mer. (bagasjeromsmatte, et emblem og en servicebokmappe). Jeg tok ting som var oppgitt at var på lager. Varer og frakt ble betalt når jeg bestilte (ca. 1500 kr eller noe i den duren). Etter hvert synes jeg at det begynte å bli rart at jeg ikke hørte noe mer fra dem, så jeg sendte en epost som jeg aldri fikk svar på. Noen dager senere ringte jeg dem hvor jeg fikk opplyst at de ventet på emblemet. Den 10.1.2013, altså over nyttår, tok jeg igjen kontakt på email og lurte på om jeg kom til å få det jeg hadde bestilt. Jeg sa at om nødvendig så kunne de sende det de hadde fått, og heller ettersende det emblemet om de skulle få det, så skulle jeg heller betale ekstra frakt for det utenom. Da fikk jeg til svar at emblemet kom på varelasset i går og at jeg i løpet av morgendagen skulle få en epost med sporingsnummer på pakken de skulle sende meg. I går (21.1.2013) sendte jeg enda en mail og sa at jeg ikke hadde fått noe sporingsnummer fremdeles.... Jeg gidder ikke å holde på å sende mail og ringe dem i et kjør, og regner vel nesten med at jeg ikke kommer til å se noe til det jeg har bestilt. Er det noen andre som har lignende erfaringer med Schmiedmann? og ikke minst, er det noen andre seriøse nettbutikker man kan bestille deler/ orginale deler (BMW, AC Schnitzer, Alpina etc) fra? Mvh Lenke til kommentar
Timster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Du har Koed.no også. Forøvrig er det synd du har hatt slike opplevelser med schmiedmann. Jeg handla masse på schmiedmann i sommer, i forbindelse med motorbytte på en gammal e36 og de var meget hjelpsomme. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Takk for svar :-) Får gjerne gi dem en sjanse da... Synes at 3-4 mnder på å levere noe er i overkant lenge....spesielt når de opplyser på mail om at de har varene på lager og at de skal sende dem uten at det skjer. Koed skal sjekkes ut :-) Endret 23. januar 2013 av Kandalf Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 http://nettbutikk.gsbildeler.no er jo også en mulighet! De skal kunne få tak i de fleste delene til bilen din og gjerne litt diverse annet styling hvis det er noe du skulle trenge! Også veldig behjelpelige med alt av spørsmål o.l. Sitter ihvertfall inne med veldig mye kompetanse de gutta der! BSbildeler er også en mulighet for litt mer diffust utvalg, blant annet en del småtteri til innvendig i bilen ! Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Tusen takk for svar Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Liten update for de som er interessert. Varene som ble bestilt den 15.10.2012 kom hit den 14.2.2013, altså nokså nøyaktig 4 måneder etter at jeg bestilte Tok lang tid men produktene deres virker i alle fall å være av veldig god kvalitet. Tror jeg skal bestille der igjen, og heller være innstilt på at det kan ta litt tid Endret 16. februar 2013 av Kandalf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå