tarantell Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 hei. Lastet ned en fil på kazaa, og etter at det stod at den var ferdig på kazaa, er den fortsatt en .dat-fil. Åssen kan jeg fikse den slik at den blir til en fil som den egentlig skal være...? Jeg har startet dataen på nytt flere ganger for sikkerhets skyld.... Takker for svar. Lenke til kommentar
midgard Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Tror du skal være litt forsiktig med den fila. Kan være et virus. Hvis du likevel tar sjansen kan du jo prøve å rename .dat til filtypen du har lastet ned (.mp3, .avi osv) Er ikke sikkert det går men det er verdt å prøve det. Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 ok, skal prøve det, men tror ikke at det er et virus på 716 MB, og jeg scanner ALLTID for virus før jeg åpner filer på kazaa. Dessutten har jeg alltid oppdatert virus. (forresten så startet jeg dataen på nytt fordi jeg hadde oppdatert den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå