Arodem Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Visceral Games åpner for kjøp av våpendeler i det kommende skrekkspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Populært innlegg RadJostein Skrevet 22. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2013 Har en vits på lager, gjør dere klare: "Og jeg som trodde Dead Space 3 ikke ville bli skremmende nok!" 11 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen ganger forstår jeg meg ikke på EA. Til tider virker det som de faktisk vil få folk i mot seg. Dette er jo bare agn for den høylytte minoriteten, som uten tvil vil sverme til denne tråden og fortelle oss hvor forferdelig EA er. 2 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) microtransaksjon.....i eit singelplayer (co-op)....ser ikkje helt gir meining Endret 22. januar 2013 av BonBattery 4 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Siden nesten ingen "skrekkspill" de siste 10 årene bare har vært actionspill, så er mikrotransaksjonene det som er mest skremmende. (Limbo er et skrekkspill, Dead Space -serien er skytespill/Doom-klone) Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen som vet hvordan cracken til Dead Space 3 blir? Kan man spille COOP på den? 2 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 og med det her var dp serien død og begravet en gang for alle for min del. 2 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Blir ikke nødvendigvis verre enn Mass Effect 3 multiplayer - man kan gjerne sanke inn valuta i spillet som er nok til det meste. De som vil ha ekstra kan eventuelt bruke ekte penger på det. Kan virke som om en del folk overser at man ikke *må* bruke penger i tillegg til spillet, det er da vitterlig helt valgfritt... Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Sukk... I gamledager hadde man juksekoder til ting som dette... En ting er å betale for DLC, en annen er å betale for å låse opp ting som du kan låse opp ved å spille. Hvor er morroa i det? 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Gled dere til neste-generasjon folkens. Fenomener som mikrotransaksjoner er kommet for å bli. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Bryr meg ikke, i den forstand at jeg har tenkt å spille med min kamerat Co-Op og ikke benytte meg av mikro transaksjoner. Er dette en skremmende utvikling? yupp 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Først tenkte jeg at jeg skulle vente til spillet går på salg, nå dropper jeg spillet helt. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Først tenkte jeg at jeg skulle vente til spillet går på salg, nå dropper jeg spillet helt. Vent en uke eller to etter lansering, da får du det sikkert for under 200,- på G2Play. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Dette er jo bare "fyfaen" . Skam dere EA ,,,, Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Morsomt å omtale mikrotransaksjoner som en "nyvinning" Aldri skjønt folk som bruker penger på å låse opp ting som fins i spillet fra før. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Denne serien går downhill synes jeg. Først mikrotransaksjoner og en PC versjon som blir outsourced, spillene er ikke skumle engang, neitakk til hele dette cover-shootfest spillet! Link til det som ble sagt angående PC-versjonen: http://games.on.net/...features-added/ "Earned that the PC version of Dead Space 3 will be a straight port of the console versions. The PC version is understood to have some graphics options, but no support for DirectX 11, no additional high-resolution textures, and no further graphical enhancements above and beyond those seen on the PS3 or Xbox 360." En av mine grunner til jeg mister trua på EA og Activision når de holder på slikt, ødelegger alt med dårlige PC utgaver, mikrotransaksjoner osv Endret 22. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hvorfor ikke heller gi ut spillene gratis , liker man spillet gratis kan man betale mikro , hvis ikke har man fått testet spillet Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hvorfor ikke heller gi ut spillene gratis , liker man spillet gratis kan man betale mikro , hvis ikke har man fått testet spillet Fordi da blir det slik (viss jeg kjenner EA riktig): HI! DO YOU WANT THE BEST ENDING??!?!?!?!?! DO YOU WANT TO PWN PEOPLE IN SINGLEPLAYER?!?!?!?! WELL PAY IS ALOT OF MONEY AND YOU CAN DO THAT!!!!!! Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Så dersom vi er i trøbbel, så skal de ta vekk frykten som mangelen på ressurser kan føre til, og bryte innlevelsen ved at vi drar kredittkortet? Dette er alvorlig talt kanskje den dårligste spillidéen siden...ubisofts drm? Håpløst EA. Satser på at Dead Space bare kommer på Origin så får jeg enda en grunn til å ikke kjøpe det. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Denne serien går downhill synes jeg. Først mikrotransaksjoner og en PC versjon som blir outsourced, spillene er ikke skumle engang, neitakk til hele dette cover-shootfest spillet! Link til det som ble sagt angående PC-versjonen: http://games.on.net/...features-added/ "Earned that the PC version of Dead Space 3 will be a straight port of the console versions. The PC version is understood to have some graphics options, but no support for DirectX 11, no additional high-resolution textures, and no further graphical enhancements above and beyond those seen on the PS3 or Xbox 360." En av mine grunner til jeg mister trua på EA og Activision når de holder på slikt, ødelegger alt med dårlige PC utgaver, mikrotransaksjoner osv Også har vi ubisoft også videre. Fortsetter det slik har man boikottet alle selskaper og så sitter du der uten spill.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå