Joachim_F Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Delphines plattformeventyr ser ut til å bli født på ny. Les hele saken Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Eg hadde ikkje sagt nei takk til ein velgjort nyversjon av Flashback. Det var eit imponerande spel på Amiga, og konseptet burde fungere like bra i dag. Kay Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Flashback! Få plattformspill har gitt meg mer stemning og utforskertrang enn dét spillet. En fantastisk atmosfære jeg håper de klarer å gjenskape i ny drakt. Skjermbildet fra den nye versjonen gjør meg tvilende, men jeg krysser fingrene og håper på det beste, for dette er et spill som fortjener å bli elsket av flere spillere! 2 Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Dette hadde jeg på min supre Siemens 486 SX25 Elsket det spillet. Håper dette blir noe av. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Håper virkelig dette stemmer! Har mange gode minner med Flashback på Amiga 500. Lenke til kommentar
Frozen_Viking Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hmm, kanskje det var derfor vi så Feng Zhu tegne denne konsepttegningen her om dagen...? Lenke til kommentar
Oly Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Flashback er i mine øyne en tidløs klassiker, men jeg er av og til litt skeptisk til remakes nå for tiden. Så lenge gamepayet blir identisk og at spillet får en like spennende atmosfære; i stedet for på et eller annet vis gjøre hele spillet mainstream med sjelløs hd-grafikk påklistret. 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Vil ha! Brukte mye tid på Flashback og Fade to Black. Hadde vært flott og fått dem begge i oppusset utgave. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Nei, nei, nei, nei, nei!!! Nå er det nok med remakes av gamle klassikere! Nevn en remake som ble bedre enn orginalen! Finnes ikke. Og nå får Conrad lasersikte og sikkert tracers festet på kulene så man ser hvor kulene går! Trengte ikke slikt i gamle dager: Muzzle flash og en effekt hvor kula landet. Mye fetere og ser mer realistisk ut Lenke til kommentar
galemann Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 FY FAEN håper dette stemmer. Flashback er et av de feteste amiga spillene ever. En nyversjon til pc hadde vært en skikkelig nostalgitripp! >8) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå