xzhero11 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Hei ! =) Jeg har ikke fått kjøpt nytt tastatur på lenge så jeg tenkte nå er tiden, siden jeg har fått ny spille pc. Jeg har sitt på et par tastaturer og muser,å det jeg tenkte meg enten: : Razer deathstalker :Razer blackwidow :Razer taipan :Razer deathadder Jeg vet det ble litt mye razer, men razer er virkelig det eneste produktet jeg har erfaring med der ute. Å jeg er en fps spiller, spiller egentligt mye av alt da. Men hovedsaklig fps spill. Så va er deres tips? Prisen for spilleutstyre skal være 1500 eller under. Endret 22. januar 2013 av xzhero11 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Jeg har Razer Nostromo og DeathAdder. Anbefaler begge to for de som liker FPS spill. Nostromo er ikke et fullverdig tastatur, men er igjen veldig behagelig å bruke i spilling. Tror faktisk ikke jeg har noe negativt å si om noen av de to produktene Endret 22. januar 2013 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
xzhero11 Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Spurte en kompis av meg, han sa at razer blackwidow og deathadder hva et bra kjøp. Han mente at mekaniske tastatur var best. Jeg er kanskje litt skeptisk på deathadder... er det ei bra mus? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tror ikke du trenger å være skeptisk, da musa har fått skryt av både Lvl Cap og rivaLxfactor som er ut av de beste i verden når det kommer til BF3. Lenke til kommentar
xzhero11 Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Okey! Da er det bestilt, tok med en sånn nostromo også =) Takker for svar! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tror ikke du trenger å være skeptisk, da musa har fått skryt av både Lvl Cap og rivaLxfactor som er ut av de beste i verden når det kommer til BF3. Protip: BF3 har en veldig lav skillcap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå