Djmolvi Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg har en samsung S3 og vil gjerne slette gamle apper fra min bruker konto. Apper som jeg har slettet for lenge siden er fortsatt synlig under min profil. Når jeg går i min profil og seraper så er det et sted hvor jeg kan se alle som er installert og i tillegg til det så kan jeg også se under mappen alle, hvor jeg også kan se apper som jeg har slettet for lenge siden. Er det muligen å fjerne dem total eller? Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Har aldri gjort noen forsøk selv, men siden det er kjøpsloggen din, tviler jeg på at de kan fjernes. De står jo der, så du skal slippe å kjøpe app'en på ny(hvis de kostet noe). Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Er ikke sikker på om det fungerer, men det må isåfall gjøres på play.google.com etter at du logger inn der. Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Du kan fjerne dem ved å åpne Google Play på telefonen, gå til My Apps og swipe til høyre. Der kan du trykke på "Ø" for å fjerne én app av gangen (tror dessverre ikke at du kan fjerne flere apper samtidig). Etter å fjernet en app ender man opp på toppen av lista igjen, så det er rimelig knotete. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Du kan fjerne dem ved å åpne Google Play på telefonen, gå til My Apps og swipe til høyre. Der kan du trykke på "Ø" for å fjerne én app av gangen (tror dessverre ikke at du kan fjerne flere apper samtidig). Etter å fjernet en app ender man opp på toppen av lista igjen, så det er rimelig knotete. Joda, bare hold fingeren på en oppføring, så kommer du i "batch mode". Så kan du fortløpende gå nedover listen og markere appene du vil fjerne fra historikken (de blir blå hos meg) og til slutt trykke på Ø øverst til høyre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå