VitaminLOL Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Eyy ! Jeg skal opp til fagprøven i automasjon og føler at jeg ikke er så veldig forberedt!!! Og trenger da hjelp med hva jeg kan øve på og om det finnes noen "smartere" metoder å gjøre ting på om du har fagprøven din (AUTOMASJON) kan du dele den med meg sånn at jeg vet sånn ca hvordan fagprøven ser ut. Og om noen kan "teste" meg på dette her.. har litt under 4mnd igjen og tiden går fort.. fagprøven min skal handle om KRAN som jeg vet, noe pneumatikk ELLER hydraulikk. Fagprøven inneholder 4 deler: -PLANLEGGING av arbeidet og begrunnelse for valgte lødning -GJENNOMFØRING av faglig arbeid -VURDERING av eget prøvearbeid -DOKUMENTASJON av eget prøvearbied Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Ta kontakt med din fagansvarlig. H*n skal kunne hjelpe deg. De som har fagprøve har ikke lov å kopiere / dele den da dette er strykgrunnlag. Er dog ikke alle som respekterer dette etter det jeg har skjønt. Du kan jo heller da komme med konkrete spørsmål så er det sikkert noen som har svar til deg. :-) Lenke til kommentar
V_B Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hei. Finner ikke selve fagprøven min her da jeg er på jobb, men fant planleggingsdelen. Lykke til! Planleggingsdel.docx Lenke til kommentar
VitaminLOL Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Hei. Finner ikke selve fagprøven min her da jeg er på jobb, men fant planleggingsdelen. Lykke til! Dette her trengte jeg! Tusen takk! Lenke til kommentar
VitaminLOL Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Ta kontakt med din fagansvarlig. H*n skal kunne hjelpe deg. De som har fagprøve har ikke lov å kopiere / dele den da dette er strykgrunnlag. Er dog ikke alle som respekterer dette etter det jeg har skjønt. Du kan jo heller da komme med konkrete spørsmål så er det sikkert noen som har svar til deg. :-) Skjønner, stresser mye at det ikke er så kult å tenke på at jeg skal ha fagprøve snart! Nei, konkrete spørsmål? som f.eks dokumentasjons delen om noen har dokumentasjonsdelen fra fagprøven dems er ikke så flink med å tegne og dokumentere! om noen har noen "lette" triks med å dokumentere eller tegne skjemaer hadde dette her hjelpet meg mye trur jeg! Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Husker du hva de spurte deg? Når dere gikk gjennom arbeidet ditt. Og etter det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå