Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Spørsmål om opprettelse av facebook bedriftsside

Anbefalte innlegg

Jeg driver og skal lage en bedriftsside på facebook for et firma, og siden man må ha en personlig profil for å opprette en side så brukte jeg min egen. Så langt er alt greit.

Men når siden er satt opp og klar til bruk, så må jo de som faktisk eier og driver firmaet få ta over stafettpinnen og der kommer problemet.

For jeg vil jo ikke gi bort mitt personlige passord til dem når dem skal logge seg inn på siden sin og derfor er spørsmålet hvordan dette kan fikses i praksis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driver og skal lage en bedriftsside på facebook for et firma, og siden man må ha en personlig profil for å opprette en side så brukte jeg min egen. Så langt er alt greit.

Men når siden er satt opp og klar til bruk, så må jo de som faktisk eier og driver firmaet få ta over stafettpinnen og der kommer problemet.

For jeg vil jo ikke gi bort mitt personlige passord til dem når dem skal logge seg inn på siden sin og derfor er spørsmålet hvordan dette kan fikses i praksis?

Hvis du ikke har kommet så veldig langt med siden, kan du begynne på nytt. Ved å gå innpå denne linken.

https://www.facebook.com/pages/create.php

Hvis du er nesten ferdig, og ikke gidder å lage siden på nytt kan du gjøre en av de som skal ha ansvaret til siden til admin, også kan du Unlike siden selv. For å gjøre en til admin må du være venn med vedkommende.

Håper det hjelper :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...