HTvetene Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Noen som har noen tips til redigeringsprogram for Mac? Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Final Cut Pro er utmerket. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Final Cut Pro er vel veien å gå. EDIT: Noen var før meg. Endret 21. januar 2013 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
panterpus1 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Du kan bruke after effects og deretter klippe det smmen i Final Cut Pro da. Lenke til kommentar
danbiarod Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Vil anbefale deg å jobbe i Premiere Pro, workflowmessig er det programmet utrolig raskt og behagelig. FCP (Final Cut Pro) er et gammelt program som er litt slitsomt å jobbe i vil jeg si. Også er FCP et 32-bit program, det er ikke en fordel. Endret 8. mai 2013 av danibed Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Nyeste versjon FCP er fra i år og er 64-bit. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Final Cut Pro X føler jeg er veldig greit å jobbe med, selv om de som har erfaring med tidligere versjoner nekter å tro på dette og ikke vil oppgradere. Spesielt føler jeg at FCP lar meg jobbe kjapt, selv med HD-materiale på min Macbook Pro 13" 2010-modell, som begynner å bli utdatert. Kan se for meg at Premiere er noe bedre for større prosjekter, men for små filmer, som f.eks videoinnslag under en live-sending, musikkvideoer eller kortfilmer har FCP vært et veldig greit valg for meg pga hastigheten jeg kan jobbe med. Digger f.eks måten man velger deler av et klipp når man drar det inn på tidslinja. Du burde egentlig bare laste ned en prøveversjon (30 dager gratis, kan utvides) fra App Store og teste om det passer for deg. Lenke til kommentar
Hudsnider Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Final Cut er ganske ut fortiden. Ville heller gått for hva Adobe tilbyr. Endret 1. juni 2013 av Hudsnider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå