Bjørn J Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hei, jeg er ny her på forumet... Har nettopp fått meg en Xperia V, og lurer på hva det ikonet på vedlagte bilde betyr. Det var ikke på telefonen "rett fra esken", men kom etter at jeg konfigurerte den. Jeg mener det kom før jeg lastet ned noen apper. Jeg finner det ikke på noen oversikter over ikoner, heller ikke i Sonys egen bruksanvisning. Bildet er fra testen til amobil, så det er ikke bare på min telefon :-) Bjørn Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg har en Xperia V som nettopp er konfigurert men har ikke det ikonet selv... Fantastisk telefon forresten. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Sjekk noe med batteri. Ser ut som hender rundt ett batteri. Batterisparing eller noe Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Kanskje nfc? Ser ihvertfall ut som et standard Sony ikon, så du kan sjekke innstillingene på Sony-appene og prøve å skru av noe edit. Det er ikonet for "extended standby mode", MobilNerd vant denne runden Endret 21. januar 2013 av skifyr Lenke til kommentar
Bjørn J Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Aha - takk for det. Et poeng med ikoner er vel at de skal være noenlunde selvforklarende, men her har nok designeren hatt en dårlig dag. Men OK, med god vilje kan det være to hender som passer på et batteri.... Endret 21. januar 2013 av Bjørn J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå