Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Gleder meg SYKT til Fable. Gleder meg også til Half-life 2 Kommer det bare til xbox?? :grine: Ettersom eg har forstått så kommer det bare til x-box. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Gleder meg SYKT til Fable. Gleder meg også til Half-life 2 Kommer det bare til xbox?? :grine: Ettersom eg har forstått så kommer det bare til x-box. :grine: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 De spillene jeg ser mest frem til i år er Call of Duty og True Crime: Streets of LA. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hmm... SSX3 True Crime: streets of LA Simpsons Hit and Run <--- ser GENIALT ut NFS Underground Sims Bustin' out Max Payne 2 (ps2 og xbox versj.) XIII og begynnelsen av neste år... The Sims 2 Doom 3 Halflife 2 Far Cry Men of valor: vietnam MOH: Pacific assault Driver 3 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jeg gleder meg til starcraft 2. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Half-life 2 S.T.A.L.K.E.R. Doom 3 Gran Turismo 4 Jeg trenger nye rollespill!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Call of duty kommer til å bli sjukt bra. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Gleder meg mest til Quake 4...noen som vet når det kommer ut? Og kommer det en Diablo 3? Ellers blir det ganske kult med HL2 og Doom 3. Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Call of duty kommer til å bli sjukt bra. ja, det er bra Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg gleder meg noe sinnsykt til fable kommer ut Synd at det ble hypa opp så tidlig...og at vi må vente i evigheter. Men hvis det innebærer at de får tid et av tidenes beste spill, so let it be Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Far cry og NFS:undergruond (Half-Life2 og DOOm 3!!!!!) Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Halflife 2 helt klart Og litt lengre frem i tid har vi jo StarCraft 2 :!: Det gleder jeg meg mest til! Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 exp til swg Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 I guess... CoD, d3, s.t.a.l.k.e.r., FarCry, Söldner, HL2, cs:cz, og diverse annet litt FPS basert det der as.. jaja... sånn har det blitt.. gleder meg forresten også til neste versjon av Americas Army Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå