Hidden Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Opplysningen1881: Jeg antar at WoW vil koste rund det samme som de fleste andre MMORPG titler, d.v.s. en snau hundrelapp i norske kroner. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 - Riftrunner - HL2 - GT4 - NFS: Underground De tre første føler jeg meg ganske trygg på at blir gode, NFS: Underground _kan_ bli veldig bra, men det kan bli litt vel arkade også er jeg redd. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Breed Chrome- http://www.gamespot.com/pc/action/chrome/index.html Far Cry Aliens Vs Predator 3( vis det kommer) Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg gleder meg mest til (hvist det kommer til pc) et nytt Resident Evil spill! Noen som vet om det kommer flere til pc? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Definitivt World of Warcraft Gleeeder meg. Har ikke oversikten over hva som kommer av bilspill, men blir GLAD hvis det kommer no bra snart Kjøpte ganske nettopp Colin McRae 3 og det var greit det Men jeg liker best å holde meg på asfalten hehe Lenke til kommentar
Toset Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Må bli Deus Ex 2 og Half-Life 2. Har ventet sååååååå lenge på disse to!! Lenke til kommentar
Ojei Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Er det bare meg som gleder meg noe vanvittig til Halo 2? Fable skal også rocke min verden stort . Lenke til kommentar
tåa Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Listetoppen min inkluderer: Half-Life 2 Deus Ex 2: Invisible War Max Payne 2: The Fall Of Max Payne Worms 3D Sam & Max: Freelance Police Black & White II Call Of Duty Colin McRae Rally 04 Pro Evolution Soccer 3 og Metal Gear Solid 3: Snake Eater (hvis det kommer til PC) ...og så vil jeg ha Giants 2! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Half-Life2 World of Warcraft Operation Flashpoint 2 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Koser meg igrunn med Frozen Throne, sletta alle andre spill på maskina for noen uker sida og har ikke savna dem i det hele tatt... Jeg HÅPER imidlertid på én ting, at Blizzard bryter alle sine prinsipper og lager enda en expansion, evt. bygger videre på, Frozen Throne, ikke minst fordi spillet legger så voldsomt opp til det. Jeg har hverken spilt ferdig Brood War eller Lord of Destruction (shame on me, jaja), og vet ikke hvorvidt disse også gjør det, men jeg sitter i alle fall og håper i det lange og det brede på mer WarCraft... Speaking of Blizzard så må jeg jo få si jeg gleder meg voldsomt til StarCraft: Ghost på konsoll (i mitt tilfelle xbox), da. Ser jo strøkent ut, og Blizzard har ennå ikke sviktet med noe som helst, og det er jo ingen grunn til at de skal klare det nå heller... Black & White 2 ser veldig spennende ut, men det har stor fallhøyde. Lenke til kommentar
alt Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 1. World of Warcraft 2. Half-Life 2 3. NFS: UNderground Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Half-Life 2 Transport Giant Call of Duty Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Overskriften sier vel alt. Kult om du kunne legge ved en link til det aktuelle spill(selvfølgelig glem dette hvis du har tenkt å skrive Half-Life 2 eller Doom3). Jeg gleder meg vanvittig til http://soldner.jowood.com/ Soldner. DC 4 http://www.desertcombat.com/ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Det eneste spillet jeg ser frem til nå er vel TTOE. HL2 ser egentlig ikke så altfor interessant ut lenger, ikke i mine øyne ihvertfall, så jeg er ganske usikker på om jeg vil kjøpe det eller ei Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Det eneste spillet jeg ser frem til nå er vel TTOE.HL2 ser egentlig ikke så altfor interessant ut lenger, ikke i mine øyne ihvertfall, så jeg er ganske usikker på om jeg vil kjøpe det eller ei Hvis HL2 ikke interessant for deg så er du rar. Det er blir da det beste spillet siden HL1! Hvis du har sett E3 videoen så ser du at HL2 har en vanvittig avansert fysikk motor, som garantert vil revolusjenere(eller noe) spillverdenen! Gleder meg sykt til: Half-Life 2 Gran Turismo 4 MGS3 Og mye, mye mer... Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Det eneste spillet jeg ser frem til nå er vel TTOE.HL2 ser egentlig ikke så altfor interessant ut lenger, ikke i mine øyne ihvertfall, så jeg er ganske usikker på om jeg vil kjøpe det eller ei Hvis HL2 ikke interessant for deg så er du rar. Det er blir da det beste spillet siden HL1! Hvis du har sett E3 videoen så ser du at HL2 har en vanvittig avansert fysikk motor, som garantert vil revolusjenere(eller noe) spillverdenen! Interesserer meg heller ikke for HL... Tror ikke jeg er så rar av den grunn Lenke til kommentar
gixer Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Tja.. HalfLife 2 NFS: Underground Max Payne 2 Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 HL 2 Thief 3 The Fall Of Max Payne Van Buren (FallOut 3) Deus Ex 2 Halo 2 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hvis HL2 ikke interessant for deg så er du rar. Det er blir da det beste spillet siden HL1! Hvis du har sett E3 videoen så ser du at HL2 har en vanvittig avansert fysikk motor, som garantert vil revolusjenere(eller noe) spillverdenen! Selve motoren ser ganske bra ut, men Half-Life 2 appallerer ikke til meg i det hele tatt, det ser ut som en ganske vanlig shooter :/ Men, det vil nok komme en del gode mods, noe som antageligvis vil få meg til å kjøpe spillet hvis jeg bestemmer meg for å ikke kjøpe TTOE etter å ha prøvd demoen (har bare $ til å kjøpe et av dem hvis jeg skal ha Wolves of the Calla :/) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Det er jo det som er hele greia med HL2 da, jeg tror de fleste kjøper det nettopp på grunn av den glimrende motoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå