Gå til innhold

Hvilket spill gleder du deg mest til nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Listetoppen min inkluderer:

Half-Life 2

Deus Ex 2: Invisible War

Max Payne 2: The Fall Of Max Payne

Worms 3D

Sam & Max: Freelance Police

Black & White II

Call Of Duty

Colin McRae Rally 04

Pro Evolution Soccer 3

og Metal Gear Solid 3: Snake Eater (hvis det kommer til PC)

...og så vil jeg ha Giants 2! :woot:

Lenke til kommentar

Koser meg igrunn med Frozen Throne, sletta alle andre spill på maskina for noen uker sida og har ikke savna dem i det hele tatt...:) Jeg HÅPER imidlertid på én ting, at Blizzard bryter alle sine prinsipper og lager enda en expansion, evt. bygger videre på, Frozen Throne, ikke minst fordi spillet legger så voldsomt opp til det. Jeg har hverken spilt ferdig Brood War eller Lord of Destruction (shame on me, jaja), og vet ikke hvorvidt disse også gjør det, men jeg sitter i alle fall og håper i det lange og det brede på mer WarCraft...:)

Speaking of Blizzard så må jeg jo få si jeg gleder meg voldsomt til StarCraft: Ghost på konsoll (i mitt tilfelle xbox), da. Ser jo strøkent ut, og Blizzard har ennå ikke sviktet med noe som helst, og det er jo ingen grunn til at de skal klare det nå heller...:)

Black & White 2 ser veldig spennende ut, men det har stor fallhøyde.

Lenke til kommentar
Det eneste spillet jeg ser frem til nå er vel TTOE.

HL2 ser egentlig ikke så altfor interessant ut lenger, ikke i mine øyne ihvertfall, så jeg er ganske usikker på om jeg vil kjøpe det eller ei

Hvis HL2 ikke interessant for deg så er du rar. Det er blir da det beste spillet siden HL1! Hvis du har sett E3 videoen så ser du at HL2 har en vanvittig avansert fysikk motor, som garantert vil revolusjenere(eller noe) spillverdenen!

Gleder meg sykt til:

Half-Life 2

Gran Turismo 4

MGS3

Og mye, mye mer...

Lenke til kommentar
Det eneste spillet jeg ser frem til nå er vel TTOE.

HL2 ser egentlig ikke så altfor interessant ut lenger, ikke i mine øyne ihvertfall, så jeg er ganske usikker på om jeg vil kjøpe det eller ei

Hvis HL2 ikke interessant for deg så er du rar. Det er blir da det beste spillet siden HL1! Hvis du har sett E3 videoen så ser du at HL2 har en vanvittig avansert fysikk motor, som garantert vil revolusjenere(eller noe) spillverdenen!

Interesserer meg heller ikke for HL... Tror ikke jeg er så rar av den grunn :)

Lenke til kommentar

Selve motoren ser ganske bra ut, men Half-Life 2 appallerer ikke til meg i det hele tatt, det ser ut som en ganske vanlig shooter :/

Men, det vil nok komme en del gode mods, noe som antageligvis vil få meg til å kjøpe spillet hvis jeg bestemmer meg for å ikke kjøpe TTOE etter å ha prøvd demoen (har bare $ til å kjøpe et av dem hvis jeg skal ha Wolves of the Calla :/)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...