torem9 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Når jeg skal streame sangene fra spotify kommer denne opp: "Offline syncing has stopped as there's no space left on this device." Det står på "innstillinger" at det er mer plass på mobilen. Jeg har kjøpt SD kort, oppdatert mobilen og avinnstalert og instalert spotify på nytt igjen, men til ingen nytte.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takk! Lenke til kommentar
JAH Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 http://community.spotify.com/t5/Mobile-Android/I-m-getting-error-quot-Offline-syncing-has-stopped-as-there-s-no/td-p/219718 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Du må bruke en gammel versjon av Spotify, der kan du definere selv hva som er stien til minnekortet ditt (ved å trykke meny før du logger inn første gang), hvis du ikke gjør dette lagrer spotify cache og offline lister automatisk på det interne minnet. Når du har satt denne innstillingen kan du oppgradere til den versjonen som ligger i Google Play og bruke den som normalt, da vil all data lagres på minnekortet. /Espen Lenke til kommentar
krihanst Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hvordan sletter jeg den versjonen jeg har, og legger inn en gammel versjon? Lenke til kommentar
torem9 Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Hvordan sletter jeg den versjonen jeg har, og legger inn en gammel versjon? Du kan laste ned noe som heter Apptoide, der kan du laste ned alle programmer gratis + velge versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå