Gå til innhold

Spillet du alltid kommer tilbake til.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Everquest 2, sykt mye å gjøre, bra crafting del, gode questlines etc

 

Unreal - Digger fantasy settingen og musikken.

 

Half-Life - Hvor min lidenskap for spill ble spikret i sjelen

 

update 27.01.2013

 

Need for speed 3: Hot pursuit - gammel klassiker på PC fra 1998. Skikkelig arcade, men med stor underholdningsverdi. Back then var det utrolig artig å suse gjennom "rocky pass" med purken på slep.

 

System shock 2 - Engasjerende kampanje. Fantastisk stemning med tidløst musikk som sugde meg inn i spillet. Historien er god, og alle lydloggene man kan spille av bidrar til stemningen.

 

Dawn of war - Jeg har utrolig sansen for dette universet. Historiene, karakteren.

 

company of heroes - Et av mine favoritt RTS. Relic gjør det igjen.

Endret av firberblad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min liste er for stor til at jeg orker å poste hele. Tar bare en brøkdel av dem:

 

Demon's Souls: Hvorfor jeg kommer tilbake? Nei si det :p

Spillet er kanonbra selv den dag idag, med sin flotte stemning, uhyggelige lyder (Tower of Latria for eks) og mye mer

Super Mario Galaxy 2: Ja hva kan man si. Er en perle jeg må alltid komme tilbake til!

Super Mario 64: Et kjent og et spill som definerte 3D verden på en ny måte

Super Mario World: Beste 2D Mario som jeg har spilt, og til stadig vender meg tilbake til

God Of War serien: Er alltid noe som gjør meg så glad og intens når jeg spiller God Of War serien

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Tittelen som umiddelbart datt ned i hodet mitt da jeg leste tittelen på denne tråden er "Super Metroid" til Super Nintendo. Det er egentlig litt trist at en del av dere 14-15-16-åringer som skriver på forum nå om dagen kanskje ikke har prøvd dette spillet, kanskje ikke hørt om det engang. Men men, tida flyr ..

 

Uansett, hvis tittelen er ukjent er det absolutt verdt å sjekke ut spillet! Unik stemning, atmosfære, jeg blir fremdeles lett oppslukt og timene raser av gårde. For ikke å nevne musikken. Selv etter, hva blir det, 20 år eller der omkring, så funker soundtracket som ei kule.

 

Om det er vanskelig å snuse opp en konsoll, så finnes det noe som heter emulatorer ... :)

Endret av JLa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har vore litt ulikt opp gjennom åra.

- Diverse Mega Drive-klassikarar

- Fallout 2

- Arcanum

- Diablo 2

- Morrowind

- Super Smash Bros (helst Melee)

- Mount & Blade

- Dark Messiah

- Terraria

 

Nyaste på lista er vel Crusader Kings 2.

Har du en crappy PC, eller liker du bare gamle spill?
Lenke til kommentar

Har du en crappy PC, eller liker du bare gamle spill?

 

Personlig synes jeg det er latterlig å liste opp 2~ år gamle spill. Når jeg plukker opp Age of empires 2 eller Heroes of Might and Magic 2 for tresifret antall gang kan man snakke om "spill man alltid kommer tilbake til".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det er latterlig å liste opp 2~ år gamle spill. Når jeg plukker opp Age of empires 2 eller Heroes of Might and Magic 2 for tresifret antall gang kan man snakke om "spill man alltid kommer tilbake til".

Beklager, jeg svarte i feil tråd. Trodde dette var hva spiller du nå tråden :p
Lenke til kommentar

Iløpet av 2012 ble det alltid Trials Evolution som jeg alltid vente tilbake til. Har nu enda i tillegg kjøpt det på PC for å kunne spille det i smoothere fps med 1080p oppløsning og siden jeg ikke ble tidligere å kjøpe trials HD.

 

Metal Gear Solid serien har vært veldig kjær for meg. Har fortsatt original utgivelsan av MGS1, 2 og 3 til PS1 og PS2 i tillegg til at jeg har MGS HD Collection til både Xbox 360 og PS Vita som nylig er kjøpt inn.

 

Hitman Serien, konge spill. Likte veldig godt Absolution

 

Splinter Cell serien, utenom Conviction. Det føltes bare ikke som SC, beste SC er Chaos Theory, Første og Double Agent

 

Call of Duty. Spiller gjerne ett par matcher multiplayer når jeg kan får kompiser med.

 

Guitar Hero. serien er kanskje død, men 2, 3, World Tour, 5, osv i tillegg Rock Band Serien gjør at det er mere enn nokk sanger en god stund å velge mellom før man blir lei.

 

Grand Theft Auto IV, når man trur man har fådd nokk å flyttet ut så kommer man alltids tilbake på ferie til Liberty City :D, foresten 5 måneder og 5 dager nu til GTA5 kommer.

 

Portal spillene, har runnet og runnet og memorisert begge av de geniale portal spillene fra valve, men likevel etter ikke lenge kommer jeg alltids tilbake til aperture science, im making a note here, huge success

 

Max Payne serien

 

Alan Wake

 

Dead Space 2

 

Resident Evil 4

 

Just Cause 2

 

and ofc Postal 2 med Shitload av våpenmods installert

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid serien, Lost Odyssey, Medieval Total War 2 & Mount & Blade er noen av de spillene som jeg alltid vender tilbake til.

Vender forøvrig alltid tilbake til Cock of Gayduty Black Cocks 2 også ,men det er for å få tilfredstilt et behov jeg ikke visste jeg hadde.

Lenke til kommentar

Super Meat Boy slår aldri feil. Ekstremt god plattformer der ferdigheter er det eneste som hjelper deg. Kan fort slå ihjel noen timer for å forbedre en tidligere tid med noen hundredeler.

 

Trials. Alt fra det første Trials spillet og helt frem til Trials Evolution. Dette motorcross/plattformer spillet klarer ingen å slå. Blir på samme måte som med SMB. Terpe og terpe på samme bane flere ganger for å få en perfekt tid. Om man går lei det er det et flust av minispill og baner laget av community i Trials Evolution. Utrolig hva som kan lages i editoren til Trials Evo.

 

OpenTTD som nevnt flere ganger i tråden er også en slager. Blir mest et spill jeg tar opp om jeg bare har den gamle elendige laptopen tilgjengelig. Tidløst spill.

 

Heroes of might and magic. Blir vel helst 2ern og 3ern som spilles da.

 

TD i Starcraft 2 blir det til tider mye av. Hjernedød underholdning som ikke krever en dritt av deg.

 

Deluxe Ski Jump 2. 2ern er den beste i serien IMO, men nummer 4 som kom ut for ikke så lenge siden er også veldig god. Blir litt i samme gate som SMB og Trials. Terpe, terpe, terpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...