MorganGaming Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Grand Theft Auto: San andreas: jeg kommer tilbake til dette pga. stor valgmulighet og ellers morsomt gameplay som til tider kan være frustrerende. Call of duty 4: modern warfare: morsomt gameplay som er enkel og lære, men vanskelig og mestre. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Heroes of Might and Magic 2 og 3 Age of Empires 2 + Expansion Final Fantasy 7 - 10 Super Mario 3 Oblivion 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Dead Island og Skyrim er spill jeg sjelden blir lei og spiller ofte om og om igjen. Max Payne 1 har også fått kjørt seg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Counter-Strike: Source Battlefield 3 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Warcraft 3 tower defence You TD er min favoritt, og spiller det ofte 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 FF 7 FF 9 Arma Mods City Life og Dayz Starcraft serien Aion Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Kun ett spill jeg fortsatt spiller regelmessig, etter vel 16-17 år, og det er Transport Tycoon. Går aldri lei. Ellers spiller jeg de gamle Mario-klassikerne en gang i året eller noe slikt, pluss et fåtall andre klassikere. Endret 22. januar 2013 av Saft Suse Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) - Elastomania - Rollercoaster tycoon 1-2 - Transport tycoon deluxe(Openttd) Som flere har sagt her Endret 22. januar 2013 av Belfez 1 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 MGS 1 MGS 2 MGS 3 MGS 4 Spillt de så mange ganger at samboern min som hater tv-spill kan gjenfortelle alle 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 MGS 1 MGS 2 MGS 3 MGS 4 Spillt de så mange ganger at samboern min som hater tv-spill kan gjenfortelle alle Noen høydepunkter? Stige-klatringen i Snake Eater må vel være en favoritt? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Må vel være zelda ocarina of time Sykt mange timer der som liten, og var artig å spille det igjen på 3ds. Ellers ser jeg for meg at skyrim kommer til å bli et spill jeg alltid kommer til å spille litt nå å da. Pluss alle de motocross spillene som har kommet opp igjennom årene. Som f.eks. Motocross Madness 2, Mx vs ATV unleashed og unteamed, mx vs atv reflex og mx vs atv alive og MTX Mototrax Lenke til kommentar
Dzion Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jade Empire DA: origins Knights of the old republic Morrowind Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 DA: origins(som en ny baldurs gate YES DIGGER DET!) Fallout: New Vegas(Et skikkelig og moderne Fallout spill , fallout 3 var ikke fallout for å si det mildt.) Fallout(trenger denne å forklares?) Civ 4-5(digger dem begge, elsker civ 4 men går lei av 200 unit stacks til tider så da er civ 5 greit) Rome: Total war(digger romere, digger total war elsker dette spillet) 1 Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 SMB3 Monkey Island spillene Lenke til kommentar
andypandy90 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Det er kun ett spill jeg har spilt gjennom mer enn to ganger og det er Assassins Creed 2. Jeg syns spillet omhandler en fantastisk og spennende historie som lokker meg tilbake hele tiden. Ikke minst har gameplayen en helt egen sjarm som jeg ikke finner i noen andre spill. Musikken, atmosfæren og ikke minst "slåssinga" er alle elementer som gjør AC-spillene så morsomme. Ingen spill får meg til å rope epic når jeg sitter å spiller så mye som det Assassins Creed-serien gjør. Akkurat nå gjelder forsåvidt det samme for Skyrim. Jeg har begynt på min andre game nå og syns faktisk at det er morsommere enn første gangen jeg spilte det. Andreas. Endret 22. januar 2013 av andypandy90 Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Transport Tycoon Dragon Age: Origins Minecraft Fallout: New Vegas Skyrim (Tungt modded) Commander Keen serien Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Sammen med gamle venner bli det nok litt Age of Empires 2 og Red Alert 2 i ny og ne. Ellers, kommer Silent Hunter 3, Company of Heroes og World in Conflict på tanken. Ikke det at jeg ikke liker FPS spill, men RTS er og blir min favoritt sjanger (fleksibilitet og holdbarhet). Endret 22. januar 2013 av Colossus Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Nyeste CoD: -Nye våpen -Nye mapz -Nye perkz -Nye killstreakz -Ny swag -YOLO 5 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen høydepunkter? Stige-klatringen i Snake Eater må vel være en favoritt? For meg er det når rulleteksten kommer i slutten av MGS 4 og det står Big Boss og man får en ganske så gripende sluttfilm. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå