AnewZ Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Så bare slutten av kampen. Ufortjent rødt og feildømt straffe? Lurer på det samme. Fikk bare med meg fra 60min og utover (og norge var horrible fra 60-80). Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Noen som ser den reklamen med "We will rock you"-musikk i bakgrunnen. Er det bare meg eller har de helt glemt å fortelle hva reklamen faktisk er for? Teaser. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Kommentatoren sa at 'Gutta roper etter straffe' etter en situasjon innenfor Israel sin 16-meter i tilleggsminuttene. Noen som fikk med seg den episoden? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Kommentatoren sa at 'Gutta roper etter straffe' etter en situasjon innenfor Israel sin 16-meter i tilleggsminuttene. Noen som fikk med seg den episoden? Tror det var en israelsk hånd som toucha ballen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Kommentatoren sa at 'Gutta roper etter straffe' etter en situasjon innenfor Israel sin 16-meter i tilleggsminuttene. Noen som fikk med seg den episoden? Nordmann som chippa ballen opp mot hånda til en israelitt fra 30cm .. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Steiki ta Insigne er god. Herjer med Clyne. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 England scorer. Så blir det avblåst - hva i helvette? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 "- Viste at jeg fortjener en plass på laget" - Singh Haha, syns han var latterlig dårlig de minuttene han spillte jeg. 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Insigne med et herlig frisparkmål! 1-0 til Italia. Kan være viktig for Norge dette. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Keeperen til England heter fra i dag av Buttman, fordi han er ræva dårlig Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Og det baserer du på en kamp? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Er Singh en ny Riise? De får ikke de andre spillerne til kampen mot England tror jeg, for det er bare en dag etterpå. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Og det baserer du på en kamp? Jepp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Fy fasan for et lag Spania stiller.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ser bra ut det der ja. Håper de overkjører Russland. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Sykt at Spania ikke leder enda. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Fortjent 1-0-seier der. Maher har sendt Oranje opp i 1-0 over Tyskland og. Liker! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Huff. Bernd Leno med en forferdelig kamp. Nederland spiller herlig direkte fotball. Mye bedre enn det tullet Spania driver med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå