Gå til innhold

Kamptråd: U21 EM 2013


Latias

Anbefalte innlegg

Er det vits å diskutere ulike meninger noe mer enn at de er forskjellige da? Blir ikke mer like eller mindre ulike av å diskutere. Blir bare mye uviktig og dølt tomprat.

 

Ja, kan like så greit stenge hele tråden da. Forumet i samme slengen. Jeg lurer på hvorfor han mener det han mener. For alt jeg vet så har han veldig gode grunner som kan påvirke mine egne meninger.

 

Hvorfor skal en stenge tråden da? Og hvorfor hele forumet? Er da ikke 100% difference of opinion som blir diskutert over hele linja? Merkelig tilnærming da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har kanskje rett i at de fysiske skadene kan være svært uheldige, men det er umulig for meg (som aldri er blitt utsatt for rasisme) å forestille de psykiske skadene og lidelsene man sitter igjen med. Kan jo hende de er minst like store?

Det har ikke jeg heller, så er vel strengt tatt ikke kvalifisert til å uttale meg om det. Men sitter med følelsen at det er noe man kommer over etterhvert. Det gjør man ikke om det går riktig galt med vold. Nå kan for all del følelsen min være helt på jordet og. Det er nok ikke behagelig å komme ut på en fotballbane og være redd for å bli utsatt for rasisme.

 

Er det vits å diskutere ulike meninger noe mer enn at de er forskjellige da? Blir ikke mer like eller mindre ulike av å diskutere. Blir bare mye uviktig og dølt tomprat.

 

Ja, kan like så greit stenge hele tråden da. Forumet i samme slengen. Jeg lurer på hvorfor han mener det han mener. For alt jeg vet så har han veldig gode grunner som kan påvirke mine egne meninger.

 

Hvorfor skal en stenge tråden da? Og hvorfor hele forumet? Er da ikke 100% difference of opinion som blir diskutert over hele linja? Merkelig tilnærming da..

Satt det på spissen, men man må da vel kunne få lov til å diskutere meninger man er uenige i her? Latias la jo opp til det, med det spørsmålet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hvordan synes dere at Drillo og Skullerud skal løse dilemmaet som oppstår i juni? Vi trenger våre beste spillere mot Albania, men vi trenger også å ha de beste ungguttene tilgjengelig for EM.

 

A-landslaget:

7. juni: Albania - Norge

 

U21 EM:

5. juni: Israel - Norge

8. juni: England - Norge

11. juni: Norge Italia

Lenke til kommentar

Okei, hvorfor i h**** havner disse nye trådene i min liste gang på gang?! Jeg har jo ikke skrevet noe!

 

De blir splittet ut av samletrådene, og hvis de havner i lista di så er dine innlegg blant de som splittes ut. Du kan gå her og ignorere tråden, evt. trykke på krysset helt til høyre i "mine innlegg".

Lenke til kommentar

Hvordan synes dere at Drillo og Skullerud skal løse dilemmaet som oppstår i juni? Vi trenger våre beste spillere mot Albania, men vi trenger også å ha de beste ungguttene tilgjengelig for EM.

 

A-landslaget:

7. juni: Albania - Norge

 

U21 EM:

5. juni: Israel - Norge

8. juni: England - Norge

11. juni: Norge Italia

 

Det jeg mener, er det at spillerne selv får velge. Om de vil spille på A eller U21. Naturlig nok, men da tror jeg også det at spillerne vil yte best. Det er ikke bra hvis en spiller som ønsker spille på A blir tvunget til U21 og vice versa.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...