Gå til innhold

Kamptråd: U21 EM 2013


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv synes jeg blind vold er verre enn rasisme. I Joey Barton sitt forsvar så var ikke den typen vold rettet mot Aguero "så farlig" om man sammenligner det med slag til hodet som kan få mye verre konsekvenser, og derfor gjør nok også rasisme mer skade i dette tilfellet. Spørsmålet blir om FA har regler som skiller mellom vold som i verste fall fører til en skade, og vold som kan være mer seriøst eller dødelig. Hvis de har det så kan det trekkes tråder med at det var mye i forhold til JT og Suarez.

Lenke til kommentar

Joda. Du nevner jo feks. Suarez situasjonen som er kjip, men poenget mitt er at jeg synes rasisme, i denne sammenhengen, kan deles i to deler. Du har rasistiske utsagn som absolutt er noe dritt, men når noen skal lage apelyder, grimaser og danse som aper på tribunen med spillere som samler seg rundt deg, kun med negative hensikter, så går det hele over streken. Blind vold er forferdelig Aleks, og det er egentlig ikke noe å diskutere. Jeg synes bare det at mennesker i det hele tatt klarer å undertrykke mennesker på grunn av toner i huden, er helt latterlig.

Lenke til kommentar

Er det vits å diskutere ulike meninger noe mer enn at de er forskjellige da? Blir ikke mer like eller mindre ulike av å diskutere. Blir bare mye uviktig og dølt tomprat.

 

Ja, kan like så greit stenge hele tråden da. Forumet i samme slengen. Jeg lurer på hvorfor han mener det han mener. For alt jeg vet så har han veldig gode grunner som kan påvirke mine egne meninger.

Lenke til kommentar

Joda. Du nevner jo feks. Suarez situasjonen som er kjip, men poenget mitt er at jeg synes rasisme, i denne sammenhengen, kan deles i to deler. Du har rasistiske utsagn som absolutt er noe dritt, men når noen skal lage apelyder, grimaser og danse som aper på tribunen med spillere som samler seg rundt deg, kun med negative hensikter, så går det hele over streken. Blind vold er forferdelig Aleks, og det er egentlig ikke noe å diskutere. Jeg synes bare det at mennesker i det hele tatt klarer å undertrykke mennesker på grunn av toner i huden, er helt latterlig.

Helt enig, det er latterlig primitivt. Men mener det samme om blind vold, bare at her kan det gå mye verre.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...