Stefan_B Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Sier litt om landslaget vårt når det er større interesse for U21 laget enn det er for "the real deal". Endret 16. oktober 2012 av Stefan_B Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 U21 slår Frankrike "U21" slo Nederland Gode ungdommer Pensjonistene sliter mot Kypros , sier sitt Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 herregud, kan likså bytte u21 mot a-laget Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Norge U21 til Israel neste sommer, har alltid hatt lyst å reise til Israel. Slå to fluer i et smekk kanskje Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 England U21s subjected to racist abuse and physical attacks after beating Serbia Herregud, for noen latterlige bilder fra stadion. Hovedtreneren, keepertreneren og spillerne tyr alle til fysisk vold, mens supporterne tar i bruk rasisme. På tide at serberne får seg en liten utestengelse. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er det noe jeg ikke takler så er det rasisme. Skulle faen meg dratt dem gatelangs etter ballene. Ja, vet at det er dobbelmoral å ty til vold. Men blir så forbanna provosert av slik oppførsel. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ser på Twitter nå at serbiske FA sier at det ikke var noe rasisme og mener det hele er Danny Rose sin skyld.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Ser på Twitter nå at serbiske FA sier at det ikke var noe rasisme og mener det hele er Danny Rose sin skyld.. Dummeste jeg har hørt. Syke folk. http://www.youtube.com/watch?v=2Vg1Sh3z2B8 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Fy faen. Husker godt jeg så dokumentaren til BBC før EM i Polen og Ukraina. Foreferdelige tilstander for fargede i disse områdene. Trist å se. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Selv synes jeg blind vold er verre enn rasisme. I Joey Barton sitt forsvar så var ikke den typen vold rettet mot Aguero "så farlig" om man sammenligner det med slag til hodet som kan få mye verre konsekvenser, og derfor gjør nok også rasisme mer skade i dette tilfellet. Spørsmålet blir om FA har regler som skiller mellom vold som i verste fall fører til en skade, og vold som kan være mer seriøst eller dødelig. Hvis de har det så kan det trekkes tråder med at det var mye i forhold til JT og Suarez. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Selv synes jeg blind vold er verre enn rasisme. Uenig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ok... Har du lyst til å diskutere det eller vil du bare at meningen din skal stå der? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er det vits å diskutere ulike meninger noe mer enn at de er forskjellige da? Blir ikke mer like eller mindre ulike av å diskutere. Blir bare mye uviktig og dølt tomprat. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Joda. Du nevner jo feks. Suarez situasjonen som er kjip, men poenget mitt er at jeg synes rasisme, i denne sammenhengen, kan deles i to deler. Du har rasistiske utsagn som absolutt er noe dritt, men når noen skal lage apelyder, grimaser og danse som aper på tribunen med spillere som samler seg rundt deg, kun med negative hensikter, så går det hele over streken. Blind vold er forferdelig Aleks, og det er egentlig ikke noe å diskutere. Jeg synes bare det at mennesker i det hele tatt klarer å undertrykke mennesker på grunn av toner i huden, er helt latterlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er det vits å diskutere ulike meninger noe mer enn at de er forskjellige da? Blir ikke mer like eller mindre ulike av å diskutere. Blir bare mye uviktig og dølt tomprat. Ja, kan like så greit stenge hele tråden da. Forumet i samme slengen. Jeg lurer på hvorfor han mener det han mener. For alt jeg vet så har han veldig gode grunner som kan påvirke mine egne meninger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Joda. Du nevner jo feks. Suarez situasjonen som er kjip, men poenget mitt er at jeg synes rasisme, i denne sammenhengen, kan deles i to deler. Du har rasistiske utsagn som absolutt er noe dritt, men når noen skal lage apelyder, grimaser og danse som aper på tribunen med spillere som samler seg rundt deg, kun med negative hensikter, så går det hele over streken. Blind vold er forferdelig Aleks, og det er egentlig ikke noe å diskutere. Jeg synes bare det at mennesker i det hele tatt klarer å undertrykke mennesker på grunn av toner i huden, er helt latterlig. Helt enig, det er latterlig primitivt. Men mener det samme om blind vold, bare at her kan det gå mye verre. Endret 17. oktober 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Du har kanskje rett i at de fysiske skadene kan være svært uheldige, men det er umulig for meg (som aldri er blitt utsatt for rasisme) å forestille de psykiske skadene og lidelsene man sitter igjen med. Kan jo hende de er minst like store? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Rasisme er åpenbart irrasjonelt og latterlig, men jeg syns det blir litt feil å straffe det. Overfall (vold) derimot, blind eller ei, burde slås knallhardt ned på, uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå