AnewZ Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 hva mente dem med det ? At det ikke er et typisk norsk lag. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 jaja kan engelsk men synes vi så et typisk norsk lag den her kampen ihvertfall Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 hva mente dem med det ? Det var ment som skryt. De har mange "karakterer" på dette laget sa de og bevist at de har et godt lag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Synes vi kan være meget fornøyde med det Norge har oppnådd. Ikke bare har vi kvalifisert oss, men vi har også fått en bronse! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Nå gjelder det bare å få ut Italia her, og ikke minst at Spania taper finalen mot Nederland. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Slapp av, alt er tilbake til det normale etter fotball-ferien, da er det igjen duket for håning av Tippeligaen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Vel, hva har tippeligaen med dette å gjør? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Vel, hva har tippeligaen med dette å gjør? Er ikke ofte det skrytes av norske fotballprestasjoner for å si det sånn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Skjønner fremdeles ikke helt hva U21 lagets prestasjoner og skryting av det skulle ha med å gjøre at folk klager over tragisk tippeliga? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Du skjønne ka eg meine? At U21 gjør det bra og spiller bra fotball gjør at de fortjener skryt. Men det har jo ikke noe med klaginga på TL å gjør? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Nå som U21 gjør det bra gidder ikke folk å bruke tid på å klage på tippeligaen. Når tippeligaen begynner igjen så fortsetter klagingen mot tippeligaen om dårlig nivå, lite folk, at Molde får være i ligaen osv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Du skjønne ka eg meine? At U21 gjør det bra og spiller bra fotball gjør at de fortjener skryt. Men det har jo ikke noe med klaginga på TL å gjør? Ja jeg skjønte hva du siktet til, men jeg tror du tok innlegget mitt litt mer seriøst enn det var ment å være. Det var ment som et lite humoristisk stikk til de som mener at det er stor nivåforskjell på norske fotballspillere og den norske ligaen som utviklingsplattform, kontra utlandet. Er det noe som skjer hvert år, så er det klaging på den norske fotballmodellen, trenere, spillere, utviklingen og nivået innen norsk fotball. Jeg er selvfølgelig kjempestolt over U-21 landslaget, og unner de all skryt de måtte få, men jeg håper folk husker denne prestasjonen neste gang de begynner å halshugge norsk fotball. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Meget underholdende finale så langt! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ja synd det blei en billig straffe der for kampens skyld. Men ikke ufortjent med 2 måls ledelse til Spania for øyeblikket. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 håper italia scorer så det blir en artig 2 omgang Lenke til kommentar
toreae Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Streng straffe thou. Tja, etter at italieneren har fått vekk ballen , så ser det ut som han gjør sitt beste for å takle spanieren også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå