Gå til innhold

Kamptråd: U21 EM 2013


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fult fortjent. Men hva forventer England når 3 av 4 i forsvaret spiller for Tottenham og kapteinen er Liverpool-spiller?

 

Smith som ikke er god nok for Millwall nesten, og Dawson (Bolton) var de to svake leddene når det kom til defensive dueller.

Caulker vant like mange dueller i lufta som Pedersen da han gikk i de, men det var for det meste Dawson Pedersen utfordret.

 

Kan forresten sette spørsmålstegn med den defensive innsatsen til Chalobah på 3-0 målet, da han jogget i press mot Eikrem.

 

P.S.

Rose har sin store styrke offensivt, og var ihvertfall på linje med Zaha og Ince i kveld ute på kanten.

Ikke at noen av de var gode.

Lenke til kommentar

Det var en spøk, men jeg var ikke imponert over noe av det defensive til England i dag. Chalobah viste seg utrolig lite frem. Det samme gjorde Zaha. Utrolig svak laginnsats. Og Craig Dawson, wow, han skal få det tungt med å få en karrière på høyeste nivå. Når du blir parkert av Marcus Pedersen da har du virkelig ikke farten med deg. Synes de engelske spillerne må gå i seg selv og se på hva de kan gjøre bedre. For de blør ikke for drakta.

Lenke til kommentar

Enig der, de ville ikke nok...

 

Jordan Henderson irriterte meg noe inni hampen. Han jogga jo på siden av de norske spillerne. Ett eksempel var jo målet til Eikrem. Filma gjorde han også.

 

Håper han lærte noe av det, for det vil jeg ikke se i Liverpool drakta!

 

E: Skrivefeil

Endret av Myra-
Lenke til kommentar

Det var en spøk, men jeg var ikke imponert over noe av det defensive til England i dag. Chalobah viste seg utrolig lite frem. Det samme gjorde Zaha. Utrolig svak laginnsats. Og Craig Dawson, wow, han skal få det tungt med å få en karrière på høyeste nivå. Når du blir parkert av Marcus Pedersen da har du virkelig ikke farten med deg. Synes de engelske spillerne må gå i seg selv og se på hva de kan gjøre bedre. For de blør ikke for drakta.

 

Spøk eller ei, går på æren vettu :p

 

Må heller ikke undervurdere Pedersen i dag, han var knallgod og er mer enn sterk samt kjapp nok til å skape bry for gode stoppere.

Synd vi ikke ser han slik oftere.

 

Vil også trekke frem Nielsen, herlige detaljer og målgivende fra han i dag!

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre ikke fått fulgt med på Pedersen like mye etter at han forlot Strømsgodset, men om han er så god som han var i dag så er han mer enn god nok for å være spiss på det norske landslaget. Da også et bedre alternativ enn King, imo. Og itillegg god nok til å komme seg til en større klubb en Vitesse.

 

For jeg er helt enig med deg. Den jobben han gjør på topp i dag er enorm. Alle som har vært ensomme spisser, selv på junior nivå, vet hvor mye jobb det er å løpe i et kjør og klar den jobben. Få ville klart det slik han gjorde det i dag. Virkelig enorm match han hadde. Kanskje det er starten på at folk ser hvilket potensial Pedersen egentlig besitter? For det er ingen hemmelighet at han var et fantastisk talent når han begynt å slå igjennom på Hamar, men føler det stoppet litt opp.

Lenke til kommentar

Det var en spøk, men jeg var ikke imponert over noe av det defensive til England i dag. Chalobah viste seg utrolig lite frem. Det samme gjorde Zaha. Utrolig svak laginnsats. Og Craig Dawson, wow, han skal få det tungt med å få en karrière på høyeste nivå. Når du blir parkert av Marcus Pedersen da har du virkelig ikke farten med deg. Synes de engelske spillerne må gå i seg selv og se på hva de kan gjøre bedre. For de blør ikke for drakta.

 

Pedersen har da 15 i pace på FM :ph34r:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...