gwh Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Sitter å vurderer om jeg skal fokusjustere/matche mitt 80-200 af-s med D700 eller om jeg skal kjøpe nyeste Sigma 70-200 med stabilisering. Jeg tar bilder i sportshaller og iso ligger stort sett i mellom 3200 og 6400 som er det jeg trenger for å få rundt 1/500s f2.8 Jeg føler ikke at bildene jeg tar er uskarpe, men lurer alltid på om det er litt mer å hente ved fokusjustering av mitt objektiv. Prisen for dette blir ca 1500,-, og det er omtrent dette +500,- som er mellomlegget om jeg selger og kjøper nytt Sigma objektiv. Jeg regner da med at Fotovideo da tar fokusjustering/optmialisering til kamerahuset i kjøpsprisen. De 10mm på den vide enden er litt savnet, men stort sett går det greit med fotzoom litt bakover, og med de lukkertidene jeg driver er det vel null behov for stabilisering. Så, hva foreslår dere at jeg bør gjøre? Dette er mye av det jeg tar bilder av, samt håndball: Endret 21. januar 2013 av gwh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå