Madr1dista Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hei, jeg tenkte å selge PS3en min og lurer på hvor mye jeg kunne fått for den. Det er en pent brukt PS3 Slim 120 GB med 1 kontroller og 15+ spill. Spillene jeg har er: Fallout: New Vegas, Red Dead Redemption, Portal 2, The Orange Box, Assassin's Creed 2, Uncharted 1, GTA IV, MGS 4, BF: BC2, CoD: MW2, FIFA 10, FIFA 11, FIFA 12, FIFA 13. Jeg har i tillegg flere spill på selve harddisken som jeg har lastet ned fra PS Store: Battlefield 3, Call of Duty 1, BF 1943, Braid, Wipeout HD, Burnout Paradise, Ratchet & Clank: Quest 4 Booty, Call of Duty 4, LittleBigPlanet + et par arcadespill og PS1-spill. Hvor mye kan jeg forvente å få for alt dette? Er 1000 kr realistisk? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Du burde klare 1000kr for alt dette ja, kanskje mer hvis du deler det opp også. Hadde jeg hatt kroner til dette nå, så hadde jeg kjøpt den Kan bytte med en IpBox paraboltuner da, hvis det er av interesse. Den gjør det samme som en dreambox hvis det sier deg noe Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Hehe, nei takk. Trenger penger til pc-komponenter, ettersom jeg skal bygge gaming-pc om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Noen andre som vet hvor mye jeg bør selge dette for? Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Fikk solgt hele pakka for 1500 kr. Ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå