Gud_vår_Far Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg er en gutt som lurer på hvordan man kan få et bedre utseende og finere ansikt. Har en føflekk på ansiktet mitt som irriterer meg veldig. Hvordan kan jeg fjerne den? Vil helst ikke gå til legen å skjære den bort, for jeg vil ikke få arr. Er det noen naturlige måter å fjerne føflekken? Men jeg er verken ufin eller fin.. Takk for svar! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Legen din fjerner ikke føflekker i ansiktet så vidt jeg vet pga arr, da sendes du til sykehuset nettopp fordi de skal fjerne den uten å få arr. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Få fastlegen til å søke deg til hudlege. De foretar fjerning, og etter erfaring er de veldig flinke. Bare "mas" litt på legen for å få den med best renomme. Lykke til Endret 21. januar 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg er en gutt som lurer på hvordan man kan få et bedre utseende og finere ansikt. Har en føflekk på ansiktet mitt som irriterer meg veldig. Hvordan kan jeg fjerne den? Vil helst ikke gå til legen å skjære den bort, for jeg vil ikke få arr. Er det noen naturlige måter å fjerne føflekken? Men jeg er verken ufin eller fin.. Takk for svar! Drikk mye vann, ha gjerne med deg en vannflaske som du drikker av jevnt og trutt. Gratis påfyll overalt og godt når vannet er iskaldt. Drikk før du blir tørst. Ikke bruk produkter i ansiktet, eller minst mulig iallefall. vask ansiktet morgen og kveld. Trenger ikke bruke aftershave også, skyll bort barberskum med vann. Hvis du kan, spis sunt. Meg, 24 år gammel. 2 Lenke til kommentar
Gud_vår_Far Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Tusen hjertelig takk for tips! Hyggelig. Kommer til å bruke alle disse tipsene som er sagt her. :') 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå