AHO97 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hei, vil spare til Sony Vaio! LIker de nye modellene, men likte den blå og den grønne fargen på de i c serien. Selger dem fortsatt c serien, og med belyst tastatur, eller en av de nye seriene i de fargene som c serien? Skal brukes til The Sims KANSKJE, ellers retro spill online(varianter av habbo)! Skrive dokumenter også. For begynner på videregående til høsten, og en bærbar egen pc vil jeg spare til! Billig helst under 5.000, eller litt mer. trenger den i middels størrelse. Altså ikke en stor en, og ikke knøttliten. Help me!!!! Tusen takk!) eller litt mer betyr ikke noen tusener til! Lenke til kommentar
AHO97 Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Pliiiiiiiiiiiiiz datakyndige! Eller andre, help me! Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Pliiiiiiiiiiiiiz datakyndige! Eller andre, help me! de fleste videregående jeg har vært i kontakt med har en regel om at pc'er som ikke er skolepc (altså en pc du kjøper for rundt 3000 av skolen, som oftest blir dette dekt med stipend) får du ikke lov til og bruke der. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) de fleste videregående jeg har vært i kontakt med har en regel om at pc'er som ikke er skolepc (altså en pc du kjøper for rundt 3000 av skolen, som oftest blir dette dekt med stipend) får du ikke lov til og bruke der. Litt off-topic: Til høsten må alle i Akershus Fylkeskommune stille med egen PC - de tilbyr forøvrig en avtale til elev med en egenandel i mnd. Vet også Rogaland også har det slik. til trådstarter: Ikke lov å bumpe før 24 timer har gått siden siste svar. On-topic: Prøv å skaff deg en maskin som ikke bråker så fælt om du skal bruke den i et klasserom, kan bli et problem - og skaff deg en maskin med lang batteri tid, du vil merke det på skolen! Endret 21. januar 2013 av Gjest Lenke til kommentar
AHO97 Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Nja, vil ikke ha den mest pga vgs. Men kan jo bruke den der sikkert. Men ingen har peiling på Sony Vaio? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hei! Når det gjelder C-serien til Sony Vaio, så finner jeg kun den i svart dessverre, og koster 4995,-. E og S-serien til Vaio kommer ikke i hverken blå eller grønn heller. Da må du nøye deg med rosa Vaio i E-serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå