nagina Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Litt vanskelig å forklare så jeg recorded det på fraps, håper noen kan hjelpe meg med denne! http://www.youtube.com/watch?v=KDqzzkgC3KA&feature=youtu.be Sett lyden litt opp så det høres! Dette oppstår når jeg starter et spill, selv hører jeg ikke noe men folk på andre siden, som skype/ventrilo klager hele tiden på dette og nå forstår jeg hvorfor Forslag? kan sies at jeg har oppgradert hele pcen + kjøpt ny lydkort og prøvd 3 forskjellige mikrofoner, men ingenting har funket så langt. Eneste ting jeg ikke har byttet på maskinen er strømforsyningen, kan det være problemet? Før noen spør så har jeg også formatert maskinen, både windows 7 og 8, uten lykke. Har jeg glemt noe? EDIT: Skjermkort er det samme også. Endret 21. januar 2013 av nagina Lenke til kommentar
dbass Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Dette er elektronisk/digital støy fra hovedkort/CPU. Det er ofte relatert til jordingsfeil. Sjekk dette først. En annen ting du kan forsøke er å bruke et headset hvis du ikke bruker dette fra før, og samtidig koble ut micen. Sjekk også andre enheter som ekstern HDD, forsterkere osv som også kan lage spenningsforskjell/jordingsfeil som gjør at signalene fra hk/cpu blir plukket opp. Forsøk også å monter lydkortet i nederste delen av hovedkortet, da det er så langt unna CPU som mulig. Meste av denne type støy er generert fra CPU, og kommer grunnet jordingsfeil. Ellers ville jeg testet et annet PSU, ja. Men du kan alltids skaffe et USB-headset, da dette inneholder egen forsterker adskilt fra jord med støyfilter osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå