e-w-i Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg kjøpte en gang i 2001 et DEMO-hovedkort som ikke biosen kom frem på engang, etter å ha fått en nytt hovedkort som jeg trodde virket,det virket men det var feil med korte, noe jeg ikke oppdaget før senere. Jeg satte i det kabinett og det virket så jeg trodde det virket fint, tok feil igjen. Når jeg etter (ca 4månder) kjøpte 4*128mb (støtter 512mb ram) så oppdaget feilen,når jeg hadde i ram på ram-slot nr 4 så restartet pc og veldig mange blåskjermer i windows 2000. Jeg sendte inn hovedkorte til komplett her er svare: Hovedkort avvist gr. fysisk skade, slagmerker ved cpu-socket og på ramslot. Merket med piler. Forøvrig er din behandling av kabler alt annet enn riktig. Disse i seg selv skaper problemer. Minne byttet mot garanti. Etter å sendt mange mailer med samme svar få jeg også et tileggs-svar Dette betyr da at er det fysisk skade på hovedkortet og at dette ikke dekkes av garantien. komplett sier når 1 ting er ødelagt så skal man ikke betale test-gebyr på restem, sendte også rammen med så som ble byttet men likevel må jeg betale for test-gebyr på grunn av det er fysisk feil av brukeren så det dekker ikke garantien så jeg måtte betale test-gebyr. Jeg sendte inn hdd som ble testet ok(test-gebyr, trodde jeg ikke skulle betale det p.g.a. minne var ødelagt)men jeg måtte likevel betale test-gebyr p.g.a. som ikke en gang ble testet( slagmerkene) Men jeg har ikke sett det står noen plass, det sa de selv når jeg ringte til retur-telefonen i dag. Har det lov til å kreve test-gebyr av meg da. Er Abit greier når det gjelder garanti enn Komplett, jeg vet bare at det kan( tror ikke de, skal se på det når jeg får det tilbake) være meg som har laget slagmerkene med socketen med ikke på resten av hk,Hva kan jeg gjøre? Er det noen plass man kan få sett/fikset hovedkorte gratis i Rogaland eller eks Hardware.no F...s S....s J...a Komplett.no h.....e h..ser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå