wolfen2 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hei Jeg forsøker å lese ut dvd key fra min box, har loddet fast Lt-svitsj og koblet til ck3i. Pc finner dvd drevet, men så får jeg ikke lest ut nøkkel. Det hele ender med at pc fryser. har *ikke* via chipset men nforce, Til slutt skal jeg jtag'e maskinen og med dette utstyret : 1 x Matrix external programmer (matrix-external-programmer) 1 x Matrix Glitcher v2 for xbox 360 fat / slim (Matrix glitcher v2) 1 x Matrix NAND flasher - leser / skriver (matrix nand flasher) Mangler jeg noe her for å få dette til eller hva ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Gammel fat elite maskin?? Skal funke fint med ck3i det, men du trenger ikke noe lt-svitch... Du kan heller ikke j-tag modde den maskinen med mindre den har skikkelig gammelt dashbord, så jeg tipper du vil glitch hacke den med tanke på utstyret du lister opp Lenke til kommentar
wolfen2 Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Du har nok rett.. trenger ikke lt-svitsj? kan jeg bare lese rett ut av drevet med ck3i.. trenger ikke no probe ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Du har nok rett.. trenger ikke lt-svitsj? kan jeg bare lese rett ut av drevet med ck3i.. trenger ikke no probe ? Det kommer ann på hvilket drev det er, men av en eller annen grunn så trodde jeg du hadde probe, men ser jo at du ikke har skrevet noe om det... CK3I og probe v3 så er alle fat veldig enkle å lese og skrive til Lenke til kommentar
wolfen2 Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Har Jasper hovekort og liteon dg-16d2s spiller.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har Jasper hovekort og liteon dg-16d2s spiller.. Skaff deg en probe V3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå