El Pistolero Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Da har jeg klart det store, nemlig å mistet min iphone 5 i bakken. Det skulle ikke mye til for at skjermen ble knust. Mistet den fra knehøyde ned på en grusvei, og vips så var det sprekker i skjermen. Det jeg lurer på er hvor mye prisene på reparasjon av skjerm vil synke fremover. Jeg synes det er relativt dyrt å måtte betale over 2000 kroner for ny skjerm, og da må jeg i tillegg reparere selv. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Knusteple.no tar 2199,- for å bytte skjermen.. Det er i det minste litt greiere enn å betale over 2000 for bare deler. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg har byttet skjermer på et par iPhone 5 allerede, det er ganske kurant å gjøre selv. Delene er relativt dyre, men jeg vil tro du får de billigere enn 2000 om du leter litt. Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar
AlexWH Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 AppleSpesialisten.no reparerer din knuste iPhone 5 for 2190kr. Telefonen får du i retur samme dag. Kun originale deler, ikke uoriginale kopier slik som knusteple.no Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 AppleSpesialisten.no reparerer din knuste iPhone 5 for 2190kr. Telefonen får du i retur samme dag. Kun originale deler, ikke uoriginale kopier slik som knusteple.no Det var da svært uryddig å spre slik villedende informasjon. Hvis du ser nøyere på siden knusteple.no vil du se at de for iPhone 5 kun tilbyr originaldeler. Til enkelte andre modeller kan man velge fritt om man vil ha originaldeler eller ei. Lenke til kommentar
frank_1967 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg fikset iphone 5 min med iReparasjon.com ... 1599kr med original deler (Med Serienummer) Lave priser og fantastisk service. http://ireparasjon.com Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Er vist noen som gjør dette for kun 1250 Se linken under her Reparasjon av knust I Phone skjerm Lenke til kommentar
Tomas_sv Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Takk for linken men ser rimelig useriøst ut. reparatør har bare 16 år, er ikke et registrert som firma, ingen garanti. jeg vet ikke! Endret 7. oktober 2013 av Tomas_sv Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har fikset min hos han en gang i og med at jeg bodde i nærheten så jeg tok en sjanse. Null problem for meg. Fikk den tilbake reparert og glasset holdt! Solgte til slutt telefonen og kjøpte meg X Cover Nei, jeg har ikke opplevd noen problemer med han og gode priser har han også! Anbefaler at du skal prøve. Jeg kan i hvert fall garantere at han gjør en ordentlig jobb og holder avtaler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå