Dannybabb Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Greide å hente ut produktnøkkelen. Gjør ingen clean-install nå, men kjekt å vite at jeg kan! Takk igjen dere :-) Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Bare hyggelig En liten apropos: Jeg sjekket produktnøkkelen som ProduKey fant mot den jeg faktisk brukte under installasjonen, og disse var forskjellig! Har ikke testet om jeg får lastet ned installasjonsfilene med denne nøkkelen enda. Lenke til kommentar
Dannybabb Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Oppdatering: Fant minnesynderen, og en annen med samme maskin og samme problem: http://www.eightforums.com/performance-maintenance/14772-excessive-ram-usage.html Er et program, Condusiv IntelliMemory, ble lastet ned gjennom SW-updater (program fra samsung som laster ned oppdatering til maskina). Intellimemory skal gjøre maskina kjappere ved å legge masse stæsj på RAM i tilfelle du trenger det. Idiotisk når dataen har en SSD. Ble naturligvis avinstallert. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Fint du fant synderen. Som så ofte, man lærer noe nytt hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå