omarsbok Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Kan noen gi meg en handleliste for gaming pc på 6,4k?? Håper jeg får ordentlige svar, takk! Lenke til kommentar
sandi98 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 her er en bra liste https://prisguiden.no/liste/138020 den har mye krutt når det trengs Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 her er en bra liste http://prisguide.har...no/liste/138020 den har mye krutt når det trengs minst 8gb ram Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 minst 8gb ram Det er vel bare å gange med 2? Ellers har du vel også akkurat fått svar på dette i en tilsvarende tråd :-) Jeg ville benyttet den informasjonen til å få svar på evt manglende info eller lignende. Du må vel ha et grunnlag for din PC nå - ehmm basert på den tråden? Spør om det du ikke er sikker på tror jeg er lurt.... Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Det er vel bare å gange med 2? Ellers har du vel også akkurat fått svar på dette i en tilsvarende tråd :-) Jeg ville benyttet den informasjonen til å få svar på evt manglende info eller lignende. Du må vel ha et grunnlag for din PC nå - ehmm basert på den tråden? Spør om det du ikke er sikker på tror jeg er lurt.... Takler denne bf3 ordentlig?? Trenger pc for redigering også, vil ikke kjøpe feil Har ikke peiling på pc Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Skal du bygge selv? Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Skal også spille dette Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Skal du bygge selv? Ja skal det. Lenke til kommentar
otl Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Skal også spille dette Får du forza til pc da? Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Får du forza til pc da? hahah lol, vet ikke tror nesten det bare er xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå