jaknudsen Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hei, jeg får disse valgmulighetene når jeg prøver å sette forskjellig skrivebordsbakgrunn i Win 8: Maskinen er en laptop med ekstra skjerm koblet til. Uansett hvilket av «Set for monitor 1» jeg velger, får jeg bildet på begge skjermene. Noen tips? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) No har eg ikkje tatt i bruk Windows 8, men verkar som det har noko med kva innstilling du vel som vist på bilete under... har du testa ut dei forskjellige? Prøv med "Fill" f.eks? Om du vel "Span", så kjem bakgrunnen til å utvida seg over begge skjermane. Kva innstilling står monitor nr.2 på? Om den står på duplikat, så vil det jo ikkje i teorien verka... Edit: Her er instruksjonar, men som sagt, så har eg ikkje testa dette ut sjølv, så skal ikkje lova at det verkar 100%. Endret 21. januar 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
jaknudsen Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Takk for svar! Jeg har utvidet skrivebord, altså forskjellige vinduer på hver skjerm. Prøvde å bytte mellom ulike måter å vise bakgrunnen på som i bildet ditt, uten at det hjalp. Endret 21. januar 2013 av jaknudsen Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Prøvde du det som stod på linken heilt nederst? Den frå eightforums? Som sagt, så har eg ikkje testa dette ut sjølv, men det var det eg fann ang. info om korleis få det til... Om det ikkje verkar, så får me satsa på at nokon andre har noko meir å koma med. Lenke til kommentar
jaknudsen Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Hei igjen. Ja, jeg gikk gjennom den siden. Fulgte punkt 9 uten at det hjalp. Lenke til kommentar
jaknudsen Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Nå får jeg ikke lenger valget om forskjellig bilde per skjerm: (klikk for stor) Har ikke gjort noe annet enn en restart av maskinen. Endret 24. januar 2013 av jaknudsen Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Kva står det no som innstilling at win8 skal gjera med bakgrunnen (Tilpass?)? Og innstillingen for kva som skal gjerast med skjerm nr.2 står på Extend ser det ut som? Det ser ut til at denne funksjonen ikkje er like godt fungerande som Microsoft skal ha det til... Lenke til kommentar
jaknudsen Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Kva står det no som innstilling at win8 skal gjera med bakgrunnen (Tilpass?)? Og innstillingen for kva som skal gjerast med skjerm nr.2 står på Extend ser det ut som? Det ser ut til at denne funksjonen ikkje er like godt fungerande som Microsoft skal ha det til... Det kan man trygt si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå