TitoCosta Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Etter at eg oppgraderte frå Windows 7 til Windows 8 på min Asus UX31e - har eg ikkje fått min Iomega Ego 1TB til å fungere - då denne er enkryptert og eg får opp feilmelding, når eg forsøker å kjøre denne. Vedlagt bilete. Har sjølvsagt forsøkt å køyre denne i forskjellig kompabilitet - og flytta enkrypteringssetupen til skrivebordet, og tatt ut ekstern hd. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hvilke krypteringsprogram brukte du? Godt mulig du må ha samme program for å kunne dekryptere. Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Iomega Encryption setup Hvilke krypteringsprogram brukte du? Godt mulig du må ha samme program for å kunne dekryptere. Iomega Encryption Setup - som ligger på skrivebordet.. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Send en support mail til produsenten, eller vent på at andre svarer her. Jeg ville gått for mail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå