lardvader Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Bra nyheter for PS3-eiere! Også bra for PC at vi endelig får Dragonborn. Startet på ny karakter i helga; dette er virkelig spill man MÅ igjennom et par ganger og har jo ikke testa alle DLC'ene (som jeg alltid kjøper på dagen). Får bare passe på å holde meg sånn passe i skinnet til den 4. så jeg ikke er lei før Dragonborn kommer Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Plukket det opp igjen nå for en ukes tid siden etter en pause på en god stund. He he det er bra enda og glad jeg har pc versjonen og tilgang på den haugen av mods folka har laget til spillet. Er helt utrolig hvor mye bra folk har laget. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen som vet om selve forsinkelsen av DLCene er på grunn av problemer med PS3en eller eksklusivitet? Skulle jo tro at de hadde løst problemet da de lanserte patchen som fikset de værste casene i Skyrim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå