Petter Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Kommentarer til prosjektet her Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Meget clean utgangspunkt med det kabinettet. Blir spennende å se utviklingen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Takk takk! Skal gå for en clean look så blir bra Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 hvor er det du bestiller deler? tøft prosjekt der! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Mesteparten er kjøpt på TB. pumpen er vel bestilt fra tyskland, men du får den der. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Må få gjort noe med det caget(som du sa selv) ellers så ser det knall ut petter! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 ja skal få gjort det når jeg har tid og ork, skal bestille litt mer kosmetikk når jeg får lønning. Og med det blir det ny start knapp så da skal jeg fjerne hele driten. Føtter kommer, ny start knapp, vindu til siden (plexi har jeg, kommer på hva jeg gidder) forlengere til viftene i front som nå er via molex skal ha de på pumpen slik at de blir syrt automagisk av temp. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Oppdatert logg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå