TCi Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hei Jeg prøver å finne ut om det er noe spesielt til miljø for speedruns i Norge. Ut i fra søk på nettet er det veldig lite informasjon. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Har selv lurt på det samme. Jeg driver med speedrunning selv, og ser fra tid til annen norske folk i speedrun chats på Twitch, men har aldri sett noen som streamer/spiller selv. Jeg spiller for det meste Super Mario 64, har også basiskunnskaper om Ocarina of Time speedruning og også Harry Potter til PS2. Speedrunning er utrolig morsomt, men det hadde vært enda morsommere om det var mulig å finne noen norske som også drev med dette. Lenke til kommentar
Skyreon Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Det er ingen måte å se om speedrunnere er norske ved mindre de har norsk flagg på profilen sin på forsiden av http://speedrunslive.com eller hvis det står under Twitch-infoen deres / SDA. Man kan alltids åpne en haug med streams og spørre alle hvor de er fra, men du finner for det meste amerikanere eller svensker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå