kenjako2 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Heisan. Liker funksjonaliteten til Apple TV, men foretrekker ikke iOS. Derfor ønsker jeg samme funksjonalitet, der man kan vise bilder, video etc, trådløst til tven, men da ved bruk av annet utstyr. Vet det finnes andre bokser som gjør det samme som Apple TV, men lurer på om jeg kan slippe en slik ekstern boks. Idag bruker jeg BubbleUPNP app på nettbrettet, slik at den fungerer som en mediaserver. Dette fungerer flott, og jeg får da tilgang til å streame alt jeg ønsker direkte fra PS3. Mitt ønske er å ikke være avhengig av PS3 kontrollen, og lurer på om det er noen apps som kan legges inn på mitt android nettbrett, Asus Transformer Pad TF300T og på PS3, som gjør at jeg kan styre alt av bildevisninger direkte fra nettbrettet uten å være avhengig av å benytte PS3 kontrollen. Slik at man kan f.eks slide på nettbrettskjermen for å skifte bilde helt uten å bruke Playstation kontrollen. Med vennlig hilsen Kenneth Hilstan. Endret 22. januar 2013 av kenjako2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå