El Fantasma Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Noen som fortsatt spiller Ghost Recon? Kunne tenkt å vært med i en klan visst det finns noen....... Synes Ghost Recon multiplayer er helt fantaaaaastisk!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Tror ikke det er så mange her på formet men sjekk her Lenke til kommentar
kloss Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Får da ikke håpe d. Vi er da tre kompiser som venter på bb før jul nå så da kommer vi på nett. Ghost e RÅTT!! d kuleste eg veit!! Lenke til kommentar
Raga Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hei. Jeg er med i en klan som heter Enemy Offline. Vi rekrutter for tiden, da vi har bruk for flere spillere. Sjekk ut siden vår, og les klanreglene, så kanskje du passer inn. Det viktigste er at du er over 18 år, og ALDRI vil finne på å cheate. Send meg en PM hvis du lurer på noe, eller mail meg på [email protected] . (Gjelder alle andre som er interesert også.) Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 jeg har spillet. men har aldrig testa det. bare fulgte med grafikk kortet mitt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 jeg har spillet. men har aldrig testa det. bare fulgte med grafikk kortet mitt!Kan eg få CDkey/serienr ditt hvis du ikke skal bruke den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå