Gå til innhold

Anbefalt fps multiplayer spill?

Anbefalte innlegg

Hei, spiller idag enda battlefield bad company2 på multiplayer:p har lyst å prøve ett nytt fps multiplayer, hva kan dere anbefale som e rått? Noen av black ops spillene? Andre battlefield? Ikke prøvd black ops eller noe. Kom med anbefalning om hvilket jeg burde prøve multiplayer:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du liker BC2 så vil jeg si den eneste veien videre er BF3. -

Når det er sagt så finnes det jo også mange alternativer som Black Ops II, Far Cry, Hitman, Spec Ops etc.

Personlig så ble jeg veldig skuffet over Black Ops II etter å ha spilt endel Black Ops, og gikk raskt tilbake til BF3. - De nye brettene i BF3 som kom med Aftermath er noe av det bedre jeg har sett på lenge.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Jeg spilte også mye BC2 før jeg gikk over til BF3. Jeg har også vært borte i Black ops, MW3, CS:GO og Black Ops 2, men i mine øyne er alle disse spillene helt forferdelig sammenliknet med BF3.

Nå har jeg også gått lei av BF3 og begynt å spille DayZ, som er en mod til ArmA 2, som er et 1/3ps zombie survival game som også kan være verdt å se på

Lenke til kommentar

Hvis du vil prøve litt andre typer spill kan jeg anbefale å teste Planetside 2 og Tribes: Ascend, begge free to play. Jeg har også hørt at Blacklight: Retribution skal være bra, men spiller ikke dette selv.

Hvis du ønsker noe som ligner på BC2 er nok BF3 veien å gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...